نویدکیا اذعان داشت؛ ما خجالتی بودیم / تیم من باید متمرکز باشد



محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی در دو نیمه مختلف برای ما انجام شد. ما در نیمه اول فوتبال خیلی بدی بازی کردیم. جسارت و خلاقیتی در کار نبود و فوتبال ناجوانمردانه بود. ما قدرت ایجاد موقعیت را نداشتیم و با استرس زیادی بازی کردیم.

وی افزود: فولاد هم در نیمه اول این شرایط را داشت اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. ما دو یا سه بار تک به تک شدیم و این نشان داد که در نیمه دوم کمی بهتر بودیم و بازی را کنترل کردیم. به فولاد موقعیت بسیار کمی داده شد.

نویدکیا گفت: سبک بازی فولاد عمدتا به خاطر استرس پایانی بود وگرنه تیم با کیفیت است. ما همیشه بازی های سختی با این تیم داشته ایم اما این استرس می تواند هر تیمی را در این شرایط قرار دهد.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان مس رفسنجان به دلیل از دست دادن موقعیت های زیادی «بی خیال» به نظر می رسند، گفت: نمی توان گفت بی خیال؛ هیچ فوتبالیستی دوست ندارد توپ را بیرون بیاورد. به عنوان مربی ترجیح می دهم مهم باشد که بازیکنانم بتوانند در مقابل تیمی مثل فولاد خلق قرار بگیرند و دو یا سه بار تک به تک شوند. این یک دیدگاه مثبت برای من است. از طرفی قبول دارم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم تا در دقایق پایانی دچار مشکل نشویم. ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ من به بازیکنانم اعتبار می دهم زیرا در سه چهار هفته اخیر نتوانسته ایم سه امتیاز بگیریم و فکر می کنم از هفته آینده پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید: مربیان جوان فوتبال ایران! لطفا رفتار و گفتار محرم نویدکیا را مثال بزنید



سرویس داخلی اخبار فوتبال