واکنش تند مدیر تراکتورسازی به برنامه تلویزیونی


سرویس خبر شماره: 2017047
6 مه 1403 در 5:05 ب.ظ.
7.6 هزار |

5نقطه نظر

شما به هواداران ما اهمیت نمی دهید

کار من تعامل با رسانه هاست، اما اجازه نمی دهم حاشیه نشینان من را برگردانند.

واکنش تند مدیر تراکتورسازی به برنامه تلویزیونی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید مظفری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم ما در چند روز اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و حالا با حضور در این دیدار. حمید مطهری شرایط بهتری خواهیم داشت و برای این دیدار آماده هستیم. .

وی افزود: بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و امروز یک تمرین دیگر خواهیم داشت و برای جبران نتایج گذشته با برد آماده رویارویی با ذوب آهن خواهیم بود. مدیر تیم تراکتورسازی در خصوص انتقاد از یک برنامه تلویزیونی استانی آذربایجان شرقی مبنی بر عدم مصاحبه با وی گفت: من همیشه حواسم به هواداران بوده و دو دلیل دارد. اول از همه در ابتدای کار و در مصاحبه ای که با آقای زنوزی داشتیم، ایشان تاکید کردند که به عنوان مدیر تیم و نماینده باشگاه در هر شرایطی چه پیروزی و چه شکست باید پاسخگوی هواداران باشم. دوم، افرادی که من را شخصا می شناسند می دانند که من همیشه مسئول مسئولیت ها و وظایفم هستم.

مظفری زاده ادامه داد: حتی زمانی که هواداران به ورزشگاه بنیان دیزل آمدند و انتقاد کردند، من به آنها پاسخ دادم. در مورد دوم، وقتی از قائم شهر برگشتیم، علیرغم توصیه دوستان مبنی بر اینکه ممکن است برای شما اتفاقی بیفتد، هم برای عذرخواهی و هم برای پاسخگویی به هواداران، به سراغ هواداران رفتم که البته شرایط مهیا نشد.

1911204

وی با اشاره به پروتکل رسانه ای باشگاه تصریح کرد: باشگاه تراکتورسازی با رسانه ها بر اساس اصول حرفه ای برخورد می کند و درخواست ما این است که رسانه ها نیز همین برخورد حرفه ای را داشته باشند. بارها با رسانه ملی و برنامه های مختلف از جمله در شبکه سوم سیما و ورزش مصاحبه کرده ایم اما از چند روز قبل تماس و هماهنگی می کنند و ما همیشه شرایطی را برایشان آماده می کنیم و همیشه با آنها در تعامل بوده ایم. مدیرعامل تراکتورسازی با انتقاد از این برنامه تلویزیونی گفت: در تبریز مسئولان استانی اعم از امام جمعه محترم، استاندار و سایر مسئولین از باشگاه حمایت و حمایت کردند اما متاسفانه عده ای و برخی برنامه ها هستند که همیشه سعی در ایجاد سردرگمی دارند. باشگاه. روحیه هواداران علیه باشگاه برای تحریک. واضح است که من در مورد پخش صحبت می کنم وگرنه ما همیشه با صدا و سیمای استان تعامل خوبی داشتیم و حتی با بچه های خبرنگاران یا برنامه های زنده همیشه تعامل داشتیم و به هم احترام می گذاشتیم.

مظفری زاده افزود: باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک باشگاه خصوصی که با تلاش شبانه روزی و هزینه شخصی جناب آقای زنوزی که همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط را در بعد ملی و بین المللی فراهم کند، تراکتورسازی را در رده بندی قرار دهد. دسته بندی باشگاه های حرفه ای و درجه یک حمایت همیشگی هواداران محترم و شور و اشتیاق خود را دارد اما این سوال برای من پیش آمد که اگر این برنامه استانی دلسوز باشگاه تراکتورسازی است چرا حق پخش از تلویزیون را ندارد. ?

1891827

وی تصریح کرد: من به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و همیشه در حضور خبرنگاران به انتقادات پاسخ داده ام، اما نمی توان خود را دلسوز تیم دانست و از سوی دیگر هیچ حق پخش تلویزیونی وجود ندارد. که جزو حقوق باشگاه است و می تواند باعث پیشرفت فوتبال در استان شود، چیزی نگویید. سرمربی تراکتورسازی گفت: این سوال را دارم که اگر این برنامه تلویزیونی دلسوز باشگاه تراکتورسازی است، چرا تلاش کافی برای درخواست هواداران برای پخش بازی تراکتورسازی از شبکه های ملی انجام می شود که با انتشار گسترده تلاش ها و تلاش ها همراه است. نامه ها و اظهارات زیادی از باشگاه داده نشده است.

مظفری زاده در پایان گفت: بنابراین به نظرم بهتر است در این شرایط حداقل ژست همدردی نداشته باشید و سعی نکنید از آب گل آلود خارج شوید. من و همه اعضای باشگاه همیشه به حرف هواداران گوش داده‌ایم و با آنها رابطه دو طرفه داریم و خود هواداران هم به خوبی می‌دانند که من همیشه پاسخگوی آنها بوده‌ام و با رسانه‌ها تعامل داشته‌ام و این موضوع من است. وظیفه است و هیچ عذری برای آن وجود ندارد، اما من هم اجازه نمی دهم. برنامه تلویزیونی که به زعم مخاطبانش مشخص نیست و حتی بسیاری از هواداران در طول فصل از حاشیه سازی خود به ما گلایه می کردند، می خواهد ابهام بپاشد. جو مقابل تیم

مجله اخبار فوتبال داخلی