به لطف قرض پرسپولیس بوق گرفتم/هواداران استقلال خیلی مظلوم هستند


این روزها حرف مشترکی در بین بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس می شنویم و هر دو مدعی هستند که نمی گذارند یک نفر قهرمان شود! از سوی دیگر این سوال که آیا فدراسیون به یکی از این دو تیم توجه بیشتری می کند سوالی است که بارها از سوی پیشکسوتان هر دو تیم مطرح شده است!

ضمن اینکه حنیف عمران زاده مدافع و مربی سابق استقلال نیز دو سال پیش در 15 اردیبهشت 1401 در گفت و گو با خبرروزی همین حرف را زده بود. محمود فکری دستیار استقلال از قرضی که در دوران سرمربیگری عزیزی خادم برای رفع مشکلات مالی پرسپولیس به این تیم داده شد انتقاد کرد. پرسپولیسی ها با وجود اینکه از هر لحاظ از تیمشان حمایت می کنند مدام تکرار می کنند که دست از ما برنمی دارند. پیروزی تیم! همه باشگاه ها مشکل مالی دارند اما ناگهان متوجه می شویم که پرسپولیس 10 میلیارد تومان از فدراسیون وام گرفته است! وقتی همه درگیر مشکلات مالی هستند چرا فدراسیون باید چنین خدمتی را فقط به پرسپولیس بدهد؟ وقتی این خبر را شنیدم واقعا وحشت کردم.

حنیف ادامه داد: یحیی گل محمدی بزرگتر من است و من همیشه به او احترام می گذارم اما سوال اینجاست که چرا او به دلیل رفتارش در دربی اسفند 1400 تنها 4 مسابقه محروم شد اما آقای ساکت الهامی در شهریور ماه به دلیل رفتار مشابه محروم شد. 2019. آیا با محرومیت سه ماهه مواجه شدید؟ چرا باید بین افراد مجری قانون تفاوت قائل شویم؟

تور خبری اعتراض حنیف عمران زاده: به لطف قرضی از پرسپولیس بوق گرفتم/ استقلالی ها خیلی مظلوم هستند



سرویس داخلی اخبار فوتبال