پوچتینو احتمالا باید برود، اما سایرین در چلسی نیز باید بروند – Talk Chelsea

فعلاً نمی‌توانم ببینم که در این مورد بیش از حد پر سر و صدا هستم، اما تصمیم گرفته‌ام که احتمالاً اکنون او را اخراج کنیم.

من همیشه تمایلی به درخواست برای اخراج یک مدیر دیگر نداشتم و از این چرخ و فلک متنفرم، اما برای من دو چیز عمده وجود دارد که چرا اکنون فکر می کنم او باید برود.

اولین پست بل سیلوا در جریان بازی دیروز است. همچنین حذف نشده است.

اولاً، من اکنون فکر می کنم که او در اینجا درست می گوید. اگر پوچتینو را قطع کنیم، باید الان باشد. ما هنوز هم می‌توانیم تلاش کنیم تا چیزی را در این فصل ذخیره کنیم و همچنین می‌توانیم یک تقویت بزرگ برای فینال جام داشته باشیم (جهش سرمربی جدید یک چیز است).

اما همچنین، این به من نشان می‌دهد که اگرچه بل این است که آن را پست می‌کند، اما واضح است که تیاگو نیز به این فکر خواهد کرد، و برای من شاید به من بگوید که بازیکنان دیگر به طور کامل پشت پوچتینو نیستند، حداقل نه همه آنها. وقتی این اتفاق می افتد، اغلب راهی برای بازگشت وجود ندارد.

اتفاقاً من فقط چیزهای خوبی در این مورد شنیده ام. من فکر می کنم غیرممکن است که هر بازیکنی همیشه یک مربی را دوست داشته باشد، اما به طور کلی، همیشه شنیده ام که آنها از پوچتینو خوششان می آید و او روابط خوبی با برخی از بازیکنان ایجاد کرده است. اما مثل همیشه در این مواقع که همه چیز سمی است و بازی‌ها را می‌بازیم، روابط همیشه به طور جدی مورد آزمایش قرار می‌گیرند و شاید اکنون در نقطه‌ای هستیم که آنها هستند؟

دومین چیز بزرگ برای من لجبازی پوچتینو و ناتوانی او در عمل گرا بودن و ایجاد تغییرات در تاکتیک هایش و همچنین عدم تاکتیک آشکاری است که این تیم نشان می دهد.

بهترین مثال این است که چگونه تعادل و چیدمان هافبک به طرز وحشتناکی در مقابل لیورپول کشف شد، با این حال او دوباره از آن استفاده می کند و هنوز هم مویزس کایسدو را کاملاً در برابر وولوز منزوی می کند. چرا از اشتباهاتش درس نگرفته است؟ دست چپ ما دیروز با سرعت در حال ضرب و شتم بود اما او چیزی را تغییر نداد. وقتی همه طرفداران می توانند آن را ببینند اما مدیر نمی تواند، این بسیار نگران کننده است.

و در نهایت، آخرین نکته من در مورد اینکه چرا اکنون فکر می‌کنم پوچتینو باید اخراج شود این است که صادقانه بگویم، حتی اگر برخی از بازیکنان ضعیف بوده‌اند و ترکیب تیم در بهترین حالت ساده‌لوحانه بوده است، هیچ راهی وجود ندارد که ما اینطور عمل کنیم. بد است که ما در حال حاضر انجام می دهیم. قرار گرفتن در رده یازدهم در 5 فوریه غیرقابل قبول است، چه فکر کنیم که تیم به اندازه کافی خوب است یا نه. به اندازه کافی خوب است که در موقعیت بهتری نسبت به وضعیت فعلی خود باشیم. بله، ما به فینال جام حذفی رسیده‌ایم و مطمئناً پیشرفت‌های دیگری نیز دیده‌ایم، اما مسیر برای این مرحله در فصل کافی نبوده است.

فکر نمی کنم در این لحظه فعالانه فریاد بزنم “POCH OUT”، زیرا من مدافع انتصاب او بودم و معتقدم که سبک مدیریتی او برای چنین تیم جوانی لازم بود. همچنین، من از آن مرد متنفر نیستم و مایل بودم که او در اینجا موفق شود.

اما اکنون باید دستانم را بالا بگیرم و بگویم خوب، شاید بالاخره او مرد مناسبی نبود، و باشگاه نیز باید اکنون (دوباره) دستان خود را بالا نگه دارد.

این همه پس از خوابیدن روی آن است، بنابراین فقط یک واکنش احساسی نیست. من موارد دیگری را نیز در نظر گرفته ام، مثلاً او اصلاً ارتباطی با طرفداران برقرار نکرده است و حتی سعی هم نکرده است. او هرگز بعد از بازی نمی رود و برای هواداران کف می زند، حتی بعد از یک برد، و همین چیزهای کوچک هستند که به شما کمک می کنند تا با پایگاه هواداران ارتباط برقرار کنید. به نظر می رسد که او فاقد آن اشتیاق است، چیزی که من در واقع کاملاً باور داشتم که حداقل داشته باشد.

اما همچنین در کنفرانس‌های مطبوعاتی سرگردان بود و به وضوح مردی مثبت برای هیئت‌مدیره بود *حتی اگر من این را به نحوی درک می‌کنم – اما مشخصاً باید در پنجره‌های نقل و انتقالات نسبت به آنچه می‌خواست محکم‌تر عمل می‌کرد. همه اینها فقط امروز صبح روی افکار من تأثیر گذاشته است زیرا روی همه آن خوابیده ام.

با این حال، من را اشتباه نگیرید، بسیاری از تقصیر من نیز به گردن صاحبان و SD ها و در واقع، مقصر بیشتر است. بالاخره آنها کسانی هستند که همه اینها را در جای خود قرار داده اند و تصمیمات نهایی را در مورد مدیران، مربیان و بازیکنان گرفته اند.

ترکیب تیم بسیار ساده لوحانه بوده است. من دیگر زیاد به آن نمی پردازم زیرا اخیراً این را زیاد گفته ام. اما آنها تیمی ساخته اند که ممکن است در آینده خوب باشد یا نباشد، اما اینجا و اکنون را کاملاً نادیده گرفته اند و نوع پروفایل هایی را که مدیر می خواسته و علناً درخواست کرده است را کاملاً نادیده گرفته اند.

به همین دلیل گفتم اگر ما به خواسته های مدیر، حداقل تا حدی گوش نمی دهیم، پس چه فایده ای دارد؟

هیچ یک از این تصمیم گیرندگان هرگز تجربه ساختن یک تیم را نداشته اند، آنها فقط تاجران خوب یا پیشاهنگان خوبی بوده اند. و اکنون آنها ناگهان یک تیم کامل را از بین می برند (که باید اتفاق بیفتد و ما فروش خوبی از آن بازیکنان انجام دادیم) و آنها را با یک تیم کاملاً جدید جایگزین می کنند، بدون اینکه تجربه واقعی این کار را داشته باشند؟ این فقط دیوانگی محض است. این هم یک تیم قدیمی نبود، این باشگاه چلسی بود، یک باشگاه بزرگ لیگ برتر. دیوانه وار است وقتی یک قدم به عقب برمی‌دارید و نگاه می‌کنید که اینجا در این باشگاه چه اتفاقی افتاده است، و جای تعجب نیست که یک مربی دیگر در اینجا تحت فشار بسیار زیاد است.

آیا تعویض پوچتینو به هیچ وجه کمکی خواهد کرد؟ واقعا کی میدونه این تیم با ساده لوحی و گاهی اوقات حماقت جمع شده است. چه مدیری وارد می شود و می خواهد آن را مدیریت کند و این “پروژه” را رهبری کند؟ من هیچ سرنخی ندارم

مردم ژوزه مورینیو را فراخوانده اند اما او را با این هیئت تصور کنید؟ ژوزه درخواست خریدهایی مشابه آنچه پوچتینو خواسته است می کند، آیا آنها را می گیرد؟ پوچ این کار را نکرد. ژوزه مطمئناً مرد بله نخواهد بود، مطمئناً. آیا وقتی چند بازی را از دست می دهیم و یک مربی دیگر می رود همه چیز دوباره سمی می شود؟ شاید.

خوزه مورینیو

ژوزه مورینیو در دوران مربیگری خود در چلسی سه قهرمانی لیگ را به دست آورد.

اگر ژوزه آن را قبول کند، من به عنوان یک بازیکن موقت مخالف نیستم، اما مطمئن نیستم که بپذیرد. من همچنین می خواهم جان تری را به عنوان دستیار او قرار دهم اگر این اتفاق بیفتد. اما به‌عنوان گزینه‌ی بلندمدت جدید، برای من این فقط فاجعه و اختلافات بین مدیر و هیئت‌مدیره را بیان می‌کند.

آنها اکنون یک مدیر می خواهند که بیاید و به آنها بگوید که می توانند با این تیمی که جمع شده است کار کنند. اون کیه؟ هیچ نظری ندارم.

باشگاه در حال حاضر کاملاً شکسته است و اشتباهات بسیار زیادی مرتکب شده اند، حتی ممکن است برخی بگویند به نقطه ای بی بازگشت.

شما یک هواداران کاملاً سمی دارید که اکنون بازیکنان خود را هو می کنند و از مالکان و مدیران سابق می خواهند که برگردند و در هر بازی آن را شعار می دهند.

شما افرادی مثل من را دارید که به مدت 35 سال از این باشگاه حمایت کرده‌اند، فقط از همه چیز بی‌حس شده‌اند و متوجه می‌شویم که از همه چیز درباره باشگاه از بالا تا پایین متنفریم.

و شما در مجموع یک پایگاه هواداران دارید که همگی انگشت اتهام را متوجه مدیر، بازیکنان و مالکان/SD می‌کنند، و مشکلات بزرگی با هر سه آنها وجود دارد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.



https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettino-should-probably-go-but-so-should-others-at-chelsea/ منبع: