کاراگر اعتراف کرد که از اعلام کلوپ خبر داشت

بر کسی پوشیده نیست که افراد زیادی از اتفاقاتی که در لیورپول می افتد قبل از انتشار عمومی اطلاعات خود را دارند و تعداد کمی بودند که او می دانست یورگن کلوپ قرار است اعلامیه ای بدهد که دنیای فوتبال را تکان دهد.

جیمی کاراگر در صحبت با اسکای اسپورت و در واکنش به اخبار مبنی بر جدایی سرمربی ما در پایان فصل، به اشتراک گذاشت که او می دانست اطلاعیه ای در راه است اما نمی دانسته است.

اسکوسر گفت: وقتی امروز صبح شنیدم که اخباری از لیورپول منتشر شده و یورگن کلوپ در حال انجام مصاحبه است، اگر از من می‌پرسیدید، می‌دانید، قبل از مصاحبه، فکر می‌کردم چه می‌شود، احتمالاً این می‌شد. واقعیت این است که او ممکن است قرارداد جدیدی امضا کند.

بیشتر بخوانید: “او چیزی به ما مدیون نیست” – شاید جیمی وبستر به تازگی بهترین ادای احترام به کلوپ را نوشته باشد.

مدافع سابق ما در ادامه دلیل این باور را توضیح داد، اما احتمالاً این فکری است که اکثر هواداران ما داشتند، فقط ماندن طولانی‌تر بود و نه کوتاه‌تر.

در شرایطی که تیم خیلی خوب کار می‌کند، بازیکنان جدیدی که در بستر هستند و رده سنی بسیار جذاب است – چرا نمی‌خواهید بخشی از این باشگاه باشید؟

با این حال، ما نمی دانیم که مدیریت یک باشگاه به اندازه ما چه ضرری برای یک فرد دارد و همه ما مدیون رئیس هستیم که بپذیریم که او تصمیم درستی برای او و برای ما گرفته است.

بیشتر بخوانید: رد سابق برای همه هواداران صحبت می کند و واکنش اولیه به جدایی کلوپ از لیورپول را به اشتراک می گذارد.

اکنون این موضوع به ما مربوط می شود که مطمئن شویم او در بالاترین حد ممکن به میدان می رود و شروع به آماده شدن برای یکی از احساسی ترین روزهایی است که آنفیلد تا به حال دیده است، در آخرین بازی کمپین.

چه هیچ کدام، یک، دو، سه یا چهار مهره نقره ای که قبل از زدن آخرین توپ دوران کلوپ برمی داریم، همه ما اکنون باید نقشی بازی کنیم تا نشان دهیم که آماده جنگ با تیم هستیم.

می توانید نظرات کاراگر درباره کلوپ (از ساعت 0:34) را از طریق Sky Sports News در یوتیوب تماشا کنید:

🕯️ EOTK Insider: ادای احترام به الکس ساوت؛ مردی قابل توجه با لحظه کوپ ویژه

https://www.empireofthekop.com/2024/01/27/carragher-knew-klopp-announcement/ منبع: