کدام کاندیدای فدراسیون را انتخاب می کنید و چرا؟


سرویس خبر شماره: 1840922
7 شهریور 1401 ساعت 10:09 |
638 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تاج، مجدی و عزیزمحمدی

انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار می شود.

کدام کاندیدای فدراسیون را انتخاب می کنید و چرا؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پایان ماه های هیاهوی نشستن یک نفر بر صندلی داغ ریاست فدراسیون فوتبال ایران است که برای هیچ یک از روسای جمهور پایان خوبی نداشت. بین نامزدها به اشتراک گذاشته می شود.
با مشکلاتی که پس از برکناری شهاب الدین عزیزی خادم به وجود آمده، به نظر می رسد انتخابات فدراسیون فوتبال به معنای برقراری آرامش در مهم ترین نهاد تصمیم گیری فوتبال ایران باشد. پیش از این طی شش ماه گذشته این فدراسیون بر عهده میرشاد مجدی بود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن تصمیمات آن اجرایی نشد. به همین دلیل مسائل مختلفی برای انتخاب رئیس فدراسیون در انتظار است.
برای انتخابات بعدی سه نامزد با عبور از فیلترها در رای گیری شرکت خواهند کرد.
1) مهدی تاج: عضو سابق هیئت مدیره ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، رئیس سابق سازمان لیگ و …. او خود را موفق ترین رئیس فدراسیون بعد از انقلاب می داند.
2) میرشاد مجدی: بازیکن سابق استقلال، مدیر سابق استقلال و مسئول کمیسیون های مختلف در فدراسیون فوتبال و به مدت شش ماه در راس این نهاد. مجدی امیدوار است در صورت انتخاب به عنوان مدیر فوتبال، کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.
3) عزیزاله محمدی: رئیس سابق سازمان لیگ، عضو سابق هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در دوره محمد دادکان، مدیرعامل سابق فجرسپاسی و دبیرکل سابق اتحادیه فوتبال. عزیزاله محمدی خود را بهترین کاندیدایی معرفی کرده که با ریش سفیدش می تواند بسیاری از مشکلات فوتبالی را حل کند.
این سه نامزد در 24 ساعت آینده رایزنی های نهایی را با اعضای مجمع انجام می دهند و چند ساعتی برای کسب حداکثر آرا به عنوان منتخب آماده می شوند تا سالن بزرگ طبقه پنجم را اشغال کنند. ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان سئول.
با توجه به شناخت نسبی سه نامزد و برنامه هایی که ارائه کردند و اخباری که در مجله اخبار فوتبال منتشر شد، نظر شما درباره کدام کاندیدای انتخاباتی است و کدام یک را مناسب ترین گزینه برای اداره فوتبال ایران می دانید. ? نظر خود را در نظرات به ما بگویید.



مجله اخبار فوتبال داخلی