آیا این ستاره جوان می تواند مهاجم ایده آل آبی ها باشد؟ / پسر می آید تا انتقام پدر را بگیرد

آلف اینگ هالند و روی کین

سن ارلینگ

با توجه به جثه‌اش، او گل‌های نسبتا کمی در هر بازی به ثمر می‌رساند: 7 گل از 86 گل او برای دورتموند در تمام رقابت‌ها. او در این فصل 57.6 درصد از دوئل های هوایی را برده است که نسبت به دو فصل قبل افزایش چشمگیری داشته است. این عدد ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما برای یک مهاجم زیاد است (بیشتر دوئل های هوایی توسط مدافعان برنده می شود). اگر کار دیگری نکند حداقل جلوی تیم بزرگ تیم رقیب را می گیرد و فضا را برای دیگران باز می کند. و سیتی در حال حاضر تفاضل گل +17 دارد که در صورت ادامه این روند تا پایان فصل، رکورد لیگ برتر خواهد بود.

اخبار فوتبال خارجی –

تیم روی نیز پس از بازنشستگی فرمانده بزرگ خود در حال مبارزه بود. تیم قدیمی الف با کمک ثروت یک خانواده بزرگ از خارج از کشور به تسلط خود ادامه داد. و حالا آنها یک جنگجوی جوان و قوی داشتند که بسیاری معتقد بودند می تواند بزرگترین جنگجوی جهان باشد. 21 سال طول کشید، اما الف آماده پیروزی بود.

خرید یک مهاجم بی رحم و غیرقابل پیش بینی ارلینگ هالند برای شکست دادن رقبای بهتر ضروری است، اما منچسترسیتی همیشه ریسک می کند.

روزهای آلف و روی

ارلینگ هالند



سرویس اخبار فوتبال خارجیالف یک پسر کوچک داشت که کمتر از یک سال داشت و او را به عنوان یک جنگجو بزرگ تربیت کرد. پسرش استعدادهای بدنی فوق العاده ای داشت. او بزرگ، قوی، سریع و بسیار ماهر بود. پادشاهان و ملکه های سراسر جهان می خواستند آلف پسر به ارتش آنها بپیوندد. اما پسر آلف فقط به یک چیز تعلق داشت: رقبای روی.

هلند شش سال جوانتر از زمانی است که ابراهیموویچ با بارسا امضا کرد. او همچنین بسیار محتاط تر و غیر سرکش است. بعید است که چنین اتفاقی که برای ابراهیموویچ افتاد برای او نیز رخ دهد. اما این بدان معنا نیست که قرارداد با او ریسکی ندارد.

هلند یک گزینه دیگر است. گواردیولا با مهاجمانی مانند داوید ویا، روبرت لواندوفسکی و سرخیو آگوئرو به خوبی کار کرد، اما آنها به راحتی از کناره ها لیز خوردند و به عمق رفتند. هلند متفاوت است. یک مهاجم مستقیم تر و ارتدوکس تر.

روزی روزگاری در سال های دور، دو جنگجو به نام های آلف و روی بودند که برای قبایل رقیب می جنگیدند. آلف روی را متهم کرد که وانمود می کند بعد از پارگی رباط زانو مجروح شده است و تا چهار سال بعد، هر بار که در میدان نبرد ملاقات می کردند، درگیری آنها بالا می گرفت. اما پس از آن آلف به هم تیمی پیوست. در دربی ضربه محکمی به زانوی الف زد و الف انتقام وحشتناکی گرفت.

شهر شانس بیشتری برای آوردن فردی دارد که می تواند در ریسک کردن بی رحم تر باشد، اما ممکن است به آن نیاز نداشته باشد. تعادل بسیار مهم است، به خصوص برای تیمی که رویکردش کنترل است. آلف انتقام صفحه دیگری به فتنه می افزاید، اما قرارداد هلندی بیش از این است.

هلند از هر نظر قابل توجه است. تعداد او خالی است: 79 گل در 83 بازی در لیگ در چهار فصل گذشته. 23 گل در 19 بازی لیگ قهرمانان اروپا. مواقعی وجود دارد که او بازی را احمقانه و آسان می کند. او توپ را می گیرد، با توپ می دود، به توپ ضربه می زند و گل می زند. او بسیار بلند قد است و می تواند حریفانش را از این سو به آن سو پرتاب کند، اما بازی او فراتر از این است.

اینجاست که ولگردی واقعی خرید هلند به میان می آید. او یک اخلالگر است او یکی از آن پسرهای کوچک مطیع نیست که زلاتان ابراهیموویچ را برای تیم بارسلونا گواردیولا مسخره می کند. در واقع او از ابراهیموویچ به عنوان الهام بخش خود یاد کرد و با همین نماینده قرارداد امضا کرد. بارسلونا در سال 2009 ابراهیموویچ را خریداری کرد تا گزینه های حمله فیزیکی بیشتری را ارائه دهد تا مطمئن شود که به سرعت لاماسیا تکیه نمی کند. معلوم شد که او بسیار متفاوت است، حاضر نشد خود را به اندازه کافی فدای نظام کند و با همه درگیر شد.

سیتی (اگرچه ممکن است برای باشگاهی که در این فصل بیش از هر باشگاه دیگری در لیگ برتر گل به ثمر رسانده است عجیب به نظر برسد) اما در مقابل دروازه تاثیر خاصی ندارد. آنها در این فصل در هر بازی لیگ برتر به گل بهتر امیدوار بودند، اما سه بار شکست خوردند و 19 امتیاز از دست دادند. مهمتر از آن، آنها رئال مادرید را در بازی اول لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند اما 4-3 پیروز شدند و یکی از 9 شوت خود را به سمت دروازه زدند، در حالی که رئال دو شوت اول خود را در برنابئو به ثمر رساند.

مربیان تیم جوانان او می گویند که او نسبتاً دیر بزرگ شد، بنابراین یاد گرفت قبل از اینکه بتواند از قدرت بدنی خود استفاده کند از هوش و حرکت خود استفاده کند. تحسین برانگیزترین بازیکنان رابین ون پرسی، جیمی وارد و میچو بودند. او از نظر تعداد گل و پاس گل و همچنین فاصله بین توپ و دروازه در بین 3 درصد از بازیکنان برتر پنج لیگ برتر اروپا قرار دارد.

ارلینگ هالند

جدول زمانی منچستر سیتی

در ظاهر، هلند همان چیزی است که سیتی به آن نیاز دارد تا حتی مخرب‌تر از آنچه واقعاً هستند باشد. حتی اگر بدن ساده او با چیدمان دقیق و مکانیک های پیچیده تیم پپ گواردیولا در تضاد به نظر می رسد. اما این می تواند نقطه قوت او باشد، اینکه او نوعی غیرقابل پیش بینی بودن را ارائه می دهد، توانایی شکست دادن بازی ای که لیونل مسی برای بارسلونا به روشی بسیار متفاوت انجام داد.

اگر این روزها فوتبال بیشتر به تولید محتوا می پردازد، داستان بزرگی در دنیای فوتبال خواهد بود. در اینجا ارلینگ هالند است که به نظر می رسد نیمه شب در تاریکی بالای یک برج در هوای طوفانی متولد شده است: آیا این جادوی تاریکی است که سرانجام منچسترسیتی را به لیگ قهرمانان اروپا می برد؟

اما میزان تکمیل پاس هلندی در این فصل 71.3 درصد است. هیچ یک از گزینه های فعلی سیتی به عنوان مهاجم مرکزی – گابریل ژسوس، فیل فودن، رحیم استرلینگ، جک گریلیش یا برناردو سیلوا – به طور میانگین زیر 85 درصد نیستند. اگرچه این تا حد زیادی به رویکرد دورتموند مرتبط است، اما باید اصلاح شود.

اگرچه او مرتباً با پاس گل گل می‌زند، با توجه به اینکه سیتی معمولاً بسیار بالا بازی می‌کند، شانس او ​​برای نفوذ به عمق ممکن است محدود باشد. اما شاید این مهم نباشد: هلند تهدید سیتی را در بازی مقابل حریفان بهتر، در برابر تیم هایی که به آنها فشار می آورند، افزایش می دهد.