اریک تن هاگ و رابین ون پرسی پیروزی منچستریونایتد مقابل وستهم یونایتد را با صرف شام با هم جشن گرفتند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد روز یکشنبه با پیروزی 3 صفر مقابل وستهم در اولدترافورد به پیروزی های متوالی در لیگ برتر دست یافت.

اریک تن هاگ شروع خوبی در سال 2024 داشته و تیمش در پنج بازی خود شکست نخورده است، پس از نیم فصل اول ضعیف که او را در باشگاه تحت فشار قرار داد.

ورود INEOS همزمان با عملکرد بهتر یونایتد است که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده تحت یک عمل جراحی بزرگ در داخل و خارج از زمین قرار بگیرند.

تن هاگ امیدوار است که او مردی باشد که یونایتد را به دوران جدید هدایت می کند، دورانی که باید از فصل آینده در سطوح جدیدی فعالیت کند.

این مرد هلندی احتمالاً توسط چهره های جدید زیادی احاطه شده است که در حال حرکت رو به جلو هستند و گمانه زنی ها در مورد پیوستن مهاجم سابق یونایتد به صفوف پشت صحنه در حال افزایش است.

همانطور که توسط دیلی میل گزارش شده است، تن هاگ پیروزی آخر هفته را با رابین ون پرسی جشن گرفت و این زوج به همراه نماینده مدیر، کیس ووس، شام را پذیرایی کردند.

این سه هلندی پس از موفقیت روز یکشنبه که ون پرسی از جعبه کارگردانان تماشا کرد، چهار ساعت را در رستوران ایتالیایی سیبو در دهکده هیل گذراند.

این اولین بازی ای نیست که مهاجم سابق در هفته های اخیر در یونایتد حضور داشته است، او با همراهی ادوین فن در سار برای پیروزی 3-2 مقابل استون ویلا به او پیوست.

ون پرسی پس از فصل فوق‌العاده‌اش که تقریباً به تنهایی آخرین قهرمانی خود در لیگ را در سال 2013 به دست آورد، در اولدترافورد چهره محبوبی است.

او در حال حاضر در سرزمین مادری خود با باشگاه سابق فاینورد مربیگری می کند، اما اگر یونایتد شکست بخورد، ممکن است برای او سخت باشد که نقشی را در رژیم جدید رد کند.

به نظر می رسد که یونایتد از ابتدای سال به یک پیچ تبدیل شده است، اما به خوبی از نیاز به پایان دادن به فصل به شدت آگاه خواهد بود اگر بخواهد چیزی را از آنچه که تاکنون یک کمپین رقت بار بوده است نجات دهد.

جام حذفی تنها شانس کسب امتیاز برای تن هاگ است، با بازی برگشت آتی مقابل ویلا که به دنبال شانسی برای پایان دادن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر است.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/06/erik-ten-hag-and-robin-van-persie-celebrate-manchester-uniteds-win-against-west-ham-united-with-dinner-together-275669/ منبع: