انتخاب غیرمنتظره ناگلزمن در لیست جدید آلمان


سرویس خبر شماره: 2000236
17 فوریه 1402 در 16:13 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

جولیان ناگلزمن قصد دارد دنیز اوندائو را به عنوان یکی از ستاره های فصل جاری بوندسلیگا به اردوی تیم ملی آلمان دعوت کند.

انتخاب غیرمنتظره ناگلزمن در لیست جدید آلمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنیز اونداو در فصل جاری بوندس لیگا، 1138 دقیقه در 18 بازی برای اشتوتگارت به میدان رفته است. این مهاجم در این فصل هر 63 دقیقه یک بار گلزنی کرده و ارزش بالایی دارد که مورد توجه یولیان ناگلزمن قرار گرفته است.

به گزارش بیلد، ناگلزمن تصمیم گرفته است که اونداو را به اردو برای دو بازی بعدی آلمان برابر فرانسه (23 مارس) و هلند (26 مارس) دعوت کند.

اوندائو که والدینش اهل ترکیه هستند، در اوایل دسامبر علنا ​​تصمیم گرفت برای تیم ملی آلمان بازی کند و پیشنهاد ترکیه را رد کرد. او اکنون رویای بازی در یورو 2024 به میزبانی آلمان را در سر می پروراند و امیدوار است بخشی از تیم ناگلزمن باشد.

1987708

در فصل جاری بوندسلیگا، این مهاجم 27 ساله بیشترین شوت به سمت دروازه (5 شوت در هر بازی) و بالاترین دقت شوت (56 درصد) را دارد. هیچ کس نتوانسته به اندازه او در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کند (6 لمس در هر مسابقه).

اونداو علاوه بر داشتن توانایی گلزنی با هر دو پا، تاکنون 4 گل با سر به ثمر رسانده است. او با 13 گل در لیگ، موفق ترین مهاجم آلمانی در حال حاضر در بوندسلیگا است.

علاوه بر بایر لورکوزن که توانست بدون شکست در صدر جدول بماند، اشتوتگارت در این فصل با 40 امتیاز در رده سوم قرار دارد و به دنبال صدرنشینی است که دورتموند، لایپزیگ و اینتراخت فرانکفورت را پشت سر گذاشته است. بوندسلیگا لقب گرفته است.

مجله اخبار فوتبال داخلی