امید ایران – عراق فینال بدون تمرین!

ششمین دوره مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 43 تیم در 11 گروه (شامل ده گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) 22 تا 21 شهریور ماه 1402 برگزار می شود. مسابقات هر گروه به صورت متمرکز برگزار می شود و 11 تیم برتر و چهار نایب قهرمان برتر به همراه کشور میزبان قطر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2024 در قطر به رقابت خواهند پرداخت. بالاخره 4 تیم از آسیا راهی المپیک پاریس می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور در مسابقات عراق تدارکات خوب و شروع خوبی برای تیم امید بود. بدون شک پیروزی در این مسابقات برای تیم امید نیز مهم است چرا که اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد و بیش از هر چیز به آنها شخصیت قهرمانی می بخشد.

تیم امید ایران پس از بازی امروز مقابل اردن در هتل خود ریکاوری کرده و فردا در فینال بدون یک جلسه تمرین به مصاف عراق می رود.

امید ایران - عراق فینال بدون تمرین!

یکی از مزیت های حضور در این مسابقات شبیه سازی با مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند برای تیم امید ایران است. در دیدارهایی که ایران با تیم های ازبکستان، هنگ کنگ و افغانستان همگروه است و عراق در فینال است، می تواند برای شاگردان رضا عنایتی مانند ازبکستان بازی رسمی باشد.

1888928

فشرده شدن مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا در بغداد اگرچه بازیکنان را خسته می کرد و گاهی اوقات بازیکنان باید در مسابقات استراحت می کردند، اما دستاوردهای خوبی برای کادر فنی داشت. در چنین مسابقاتی ریکاوری بسیار مهم است و کادر فنی تیم امید در بغداد به خوبی از پس این کار بر آمدند. البته مسابقات رسمی قهرمانی زیر 23 سال آسیا چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله نهایی با زمان بیشتری برگزار می شود و تیم امید می تواند در بین دو دیدار علاوه بر ریکاوری، تمرینات خود را نیز برگزار کند. . به نظر می رسد بازی های بغداد برای صرفه جویی در هزینه ها با فاصله 24 ساعته توسط تیم میزبان برگزار می شود و اکنون تیم ایران تنها 24 ساعت پس از بازی با اردن فرصت دارد و در این مدت نمی توانند تحت ریکاوری کاری انجام دهند. آی تی.


سرویس خبر شماره: 1945223
29 ژوئن 1402 در 1:36 ب.ظ
7.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی با عراق چهارمین و مهم ترین بازی تدارکاتی تیم امید ایران پس از دیدار مقابل تیم های سوریه و فلسطین و اردن محسوب می شود. با این تفاوت که شاگردان رضا عنایتی در صورت پیروزی در این بازی، جام قهرمانی مسابقات فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا را خواهند بوسید و می تواند شروعی جدی و مهم برای این تیم و کادر فنی جدید باشد.