انتقاد شدید از عبدالله وایسی: اعدامم کنید!

بازیکنی که پارسال قرارداد 200 میلیونی امضا کرده بود روبه روی من می نشیند و می گوید من 15 میلیارد می خواهم، با این بازیکن چه کنم؟

انتقاد شدید از عبدالله وایسی: اعدامم کنید!

* بازیکن 200 میلیونی 15 میلیارد طلب دارد
وی سپس به نقد ارقام قراردادهای نجومی پرداخت و گفت: قیمت ها به شکل عجیبی نجومی شده است. از اینجا به آقای تاج می گویم، به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته بررسی قراردادها، بازیکنی که پارسال 200 میلیون قرارداد بسته بود، دیروز جلوی من نشست و گفت 15 میلیارد می خواهد. آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد؟ شما 200 میلیون دارید و در نهایت می توانید یک تا یک و نیم میلیارد بخواهید. به من می گوید 15 میلیارد پیشنهاد دارم. با این درایو چه باید کرد؟

* مدیران و سرمربیان نباید به بازاریابان توجه کنند
سرمربی صنعت نفت سپس به دیگر مسئولان باشگاه گفت: بازیکن به من می گوید فلان باشگاه 15 میلیارد به من می دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می گویند ما پول نمی خواهیم همه این بازیکن. از سرمربیان و مدیران می خواهم که اگر بازیکنی گفت تیم من را می خواهد، زنگ بزند و بررسی کند که بازیکن راست می گوید یا نه. 15 میلیارد برای بازیکنی که حتی ملی پوش هم نیست؟ از همکارانم می خواهم که به بازاریابی توجه نکنند. همه ما با هم رابطه داریم و از من می خواهم که اگر بازیکنی به تیمی رفت و گفت ویسی با این مبلغ با من قرارداد می بندد، بلافاصله با من تماس بگیرد.

* اگر نفت را چاه بفروشیم کاری از دستمان برنمی آید
ویسی گفت: ما کار نقل و انتقالات خودمان را راه اندازی کرده ایم اما از مردم خوب آبادان و هواداران صنعت نفت درخواست دارم. با این اعدادی که بازیکنان می گویند حتی اگر چاه نفت هم بفروشیم کاری از دستمان بر نمی آید و از مردم می خواهم صبور باشند و تیمی تمیز، جوان و خوب بسازند. هواداران نباید به اسم ها توجه کنند و بدانند که اسم ها بازی نمی کنند. یک بازیکن معمولی لیگ برتری دروغ می گوید، من پیشنهاد 20 میلیاردی دارم، اما مردم باید باهوش باشند و گول اسم را نخورند. پارسال می گفتند چرا فلان بازیکن داری اما امسال برای همین بازیکن می جنگند. ما بازیکنان مستعد زیادی در خوزستان داریم و مسئولیت این تیم با من است و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین ها را برای آبادان رقم بزنم.

* اگر بیش از هفت میلیارد را بستیم، اعدامم کنید
وی درباره سقف قرارداد صنعت نفت توضیح داد: به همه بازیگران ایرانی اعلام می کنم سقف قرارداد امسال صنعت نفت آبادان پنج میلیارد است و هرکس خواست بیاید. شاید ما از سال قبل هفت میلیارد قرارداد داشته باشیم، اما اگر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بیش از هفت میلیارد قرارداد از ما ببینند، مرا دار بزنند و بگویند ویسی دروغگو است. با این شرایط شاید بازیکنی بگوید ویسی 10 میلیارد به من می دهد و می خواهم به صنعت نفت بروم. ما 10 میلیارد نداریم و سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتری ما 5 میلیارد است.

1889000


سرویس خبر شماره: 1945219
29 ژوئن 1402 ساعت 13:30
148.2K امتیاز خبر|

60نقطه نظر

برای لیگ امسال باید چاه نفت بفروشیم.

ویسی در شرایطی که بودجه صنعت نفت برای فصل آینده کمتر از رقم مورد نظرش است، مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده و با این شرایط کار آسانی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت، اما کار خود را شروع کرد. با انگیزه زیادی برای ایجاد شرایط بهتر برای فصل آینده نسبت به فصل گذشته.

* کدام تیم ها این پول را پرداخت می کنند؟
ویسی افزود: بازیکنی پارسال یک گل و یک پاس گل داد و یک میلیارد و 200 میلیون گرفت اما جلوی سرمربی من می نشیند و می گوید 12 میلیارد می خواهد. کدام تیم ها این پول را پرداخت می کنند؟ این پول کجا می رود؟ آقای تاج آقای فدراسیون و سازمان لیگ اگر سقف گذاشته اید رعایت کنید و وارد شوید. بازیکن ما 200 میلیون داشت و الان گل زده و می گوید 15 میلیارد می خواهد و در شرایطی که هیچکس او را نمی خواهد می گوید من 6 پیشنهاد دارم. برو به سلامت

* بازیکنی که دوست دارد به صنعت نفت بیاید
ویسی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می کنم که مردم آبادان فریب نام ها را نخورند. یک بازیکن جویای نام، جوان و با انگیزه و عاشق صنعت نفت باید به سراغ ما بیاید و هیچ بازیکنی برای پول به سراغ ما نیاید. از مربیان هم می خواهم گول حرف های برخی افراد را نخورند و با هم تماس بگیرند تا این اعداد پایین بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* توافق کردیم اما قرارداد نبستم
ویسی ابتدا درباره تمدید قرارداد با صنعت نفت گفت: به مسئولان آبادان قول ماندن دادم و خودم آنقدر به این تیم علاقه مند شدم که نمی توانم آبادان را ترک کنم اما به دلایلی هنوز به صورت رسمی قرارداد نبسته ام. . می دانم مسئولان باشگاه صنعت نفت افرادی هستند که صددرصد به وعده های مالی خود عمل می کنند اما فکر می کردم ممکن است اتفاق ناگواری بیفتد. البته مطمئنم مشکلی وجود نخواهد داشت و همه درست مثل 8 بازی قبلی لیگ برتر همه با هم کار کردند تا اتفاقات خوبی بیفتد، آنها هم تلاش می کنند تا الان اتفاق بیفتد، و به همین دلیل است که من اینجا هستم. اما باز به دلیل فلسفه کار به خودم گفتم فعلا صبر کنم.

* بودجه ای که می خواستم برنامه ریزی نشده بود اما…
ویسی که از ابتدا درخواست افزایش بودجه صنعت نفت را داشت، گفت: بودجه تیم ما در فصول گذشته 100 میلیارد تومان بیشتر نبود، اما قول هایی مبنی بر “160 میلیاردی” دریافت کردم. در حال حاضر برخی تیم ها بیش از 700-800 میلیارد هزینه می کنند و برای کسب سهمیه می جنگند و برخی تیم ها با بودجه بسیار کم در لیگ رقابت می کنند و ما باید بین این تیم ها رفت و آمد کنیم. امسال بودجه مورد نظرم در دسترس نبود اما حدود نیمی از بودجه مورد نظرم به تیم اختصاص یافت.

1888999

با این حال سرمربی صنعت نفت امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد شدید از اعداد و ارقام ارائه شده از سوی برخی بازیکنان از مسئولان سایر باشگاه ها خواست تا در مقابل بازاریابان بایستند. وایسی همچنین از قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران انتقاد کرد و از آبادانی ها خواست صبور باشند و گول اسم ها را نخورند.

* اکنون جداول شروع می شود
سرمربی باتجربه فوتبال ایران درباره قوانین نقل و انتقالات و سقف بودجه باشگاه گفت: همه این قوانین دروغ است. در تیم هایی که بودجه خوبی دارند بازیکن قرارداد 10-20 میلیاردی می بندد و جدول ها شروع می شود. کجای دنیا سقف قراردادی وجود دارد که به آن سقف قرارداد می گوییم؟ چرا به مردم دروغ می گوییم؟ حالا با این شرایط یک کارخانه آهن می دهد یا به بازیکن خانه و ماشین می دهد. قرارداد هم هست؟ قرارداد می بندند و به فدراسیون می گویند فقط 14 میلیارد دریافت کنند، اما زیر میز کار را ادامه می دهند. اینها کذب محض است و هیچ کاری از دست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر نمی آید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله ویسی سرمربی موفق فصل گذشته صنعت نفت در روزهای گذشته و پس از جلسات متعدد با مدیران باشگاه آبادانی برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید تا رسما وارد بازار نقل و انتقالات شود. برای تقویت تیمش

* دروازه بان برای گل نخوردن پاداش می خواهد
وی همچنین از گزینه های قرارداد بازیکنان انتقاد کرد و گفت: یک مهاجم برای مذاکره با ما به جلسه می آید و پیشنهاد قرارداد 10 میلیاردی می دهد اما می گوید برای هر گلی که می زنیم چقدر پول می دهید؟ این چه شرایطی است؟ شما یک مهاجم هستید و شما را برای گلزنی برده اند. ما یک دروازه بان داریم که گل نمی زند، اما می گوید برای هر بازی که من کلین شیت می کنم چقدر پول می دهید؟ نیومدی گل بخوری دروازه بان می گوید من سه کلین شیت دارم و پولم کجاست؟ پس پولی که برای قرارداد گرفتید چقدر است؟ اگر اتفاقی بیفتد که دروازه بان مجانی قرارداد ببندد و در هر بازی گل نخورد، 500 میلیارد به او می دهم.