اهل شخه: بچه های خوزستان را در مقابل سپاهان تنها نگذارید


سرویس خبر شماره: 2017024
6 اردیبهشت 1403 ساعت 14:11 |
880 امتیاز خبر

2نقطه نظر

سعی می کنم به لیگ برتر برگردم

محمد اهلشخا، مدافع سابق باشگاه فوتبال خوزستان از هواداران اهوازی خواست تا برای حمایت از تیم استقلال ملاثانی بیایند.

اهل شخه: بچه های خوزستان را در مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد اهل اخی بازیکن استقلال ملاثانی درباره شرایط تیمش گفت: واقعا شرایط تیم نه از نظر مالی و نه از نظر زیرساختی خوب و ایده آل نیست. تجهیزات، اما این ما را از تلاش باز نمی دارد.” ما با تمام توان به مصاف سپاهان می رویم تا تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولان کمک کنند و شرایط را حل کنند، همانطور که همه می بینند تیم ما کاملا بومی است و در ایران و ایران تیم نداریم. کشوری که همه بازیکنان آن شهر هستند. و این موضوع باید برای این استان مهم باشد و نگاه ویژه ای به ما داشته باشند. مبلغ قرارداد ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم داریم فقط برای آینده خودمان هستند و قانون کاهش سهمیه تیم به خیلی از بازیکنان آسیب زده است اما با تلاش و تمرین منظم به فکر بازگشت هستم. در سطح اول

وی درباره وضعیت خود گفت: بعد از مدت ها مصدومیت خدا را شکر در این فصل بعد از بازی در تیم ملاثانی به فرم برگشتم و 20 بازی انجام دادم. انشاالله با این عملکرد بتوانم فصل را تمام کنم و فصل بعد اتفاقات خوبی بیفتد. همانطور که در نیم فصل چند پیشنهاد داشتم اما نتوانستم بروم و باشگاه موافقتم را نداد و در بازی های باقی مانده با تمام انرژی بازی خواهم کرد.

وی درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: ما یک بازی مهم مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و از آن آگاه هستیم، ملی پوشان دارد، اما تیم ما بازیکنان بزرگی هم دارد که در بهترین تیم های ایران بازی کردند و حتی با تیم های دیگر ایران قهرمان شدند. سالهای گذشته. من خودم در تیم های فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، ماشین سازی و نفت آبادان بودم و انگیزه لازم را داریم، تمام تلاش خود را می کنیم تا انشاالله بتوانیم اولین بازی قابل قبول و زیبایی را در ورزشگاه استیل آرنا انجام دهیم. . روز جمعه و بتوانیم در مسابقه پیروز شویم و این برای شادی مردم خوزستان این موضوع به حمایت هوادارانمان بستگی دارد، از هواداران می خواهیم بچه های شهرشان را تنها نگذارند و دوازدهمین یار ما باشند. فولاد آرنا مقابل سپاهان تا بعد از اتمام مسابقه شادی را با Let’s Celeblate تقسیم کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی