اولین بازیکن شماره 250 اتان ویتلی علاقه قرضی را از باشگاه های چمپیونشیپ جذب کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد مجبور شد در دو نوبت جداگانه از یک گل عقب نشینی کند تا در نهایت روز چهارشنبه در اولدترافورد، شفیلد یونایتد را با نتیجه 4-2 شکست دهد.

این تیم بعد از تسلیم شدن در روز یکشنبه باید نمایشی قدرتمند در برابر بلیدز ارائه دهد، اما این میهمانان بودند که اولین خون را پس از اشتباه بی دقت آندره اونانا به دست آوردند.

هری مگوایر قبل از نیمه کاره را به تساوی کشاند اما نیمه دوم بار دیگر تیم کریس وایلدر را از طریق بن بریتون دیاز به برتری رساند.

کاپیتان برونو فرناندز سپس کار را به دست گرفت و از همان نقطه برای بازگرداندن برابری قبل از آزاد کردن یک پای چپ برای شیاطین سرخ گلزنی کرد.

این بازیکن پرتغالی هنوز تمام نشده بود زیرا او پس از آن یک پاس گل را برای چهارمین گل تیم راسموس هوجلوند ثبت کرد که به خشکسالی شش بازی خود نیز پایان داد.

رویکرد جدید یونایتد

شاگردان اریک تن هاگ هر سه امتیاز را به دست آوردند و به رده ششم جدول صعود کردند و جالب بود که ببینیم این تیم به جای روش معمول انتقال سنگین، رویکردی مبتنی بر مالکیت بیشتر در پیش گرفته است.

اینکه آیا این تغییر به دلیل دستورات جیسون ویلکاکس ضروری بود یا نه هنوز مشخص نیست. نحوه نزدیک شدن تیم به آزمایش‌های آتی، روشن‌تر می‌کند که آیا این رویکرد، طرح پیش‌رو خواهد بود یا خیر.

یکی دیگر از نکات مهم این بازی، ظهور اتان ویتلی از روی نیمکت در دقیقه 90 بود. این بازیکن 18 ساله به دویست و پنجاهمین ستاره آکادمی تبدیل شد که برای اولین بار برای تیم اول بازی کرد، یک آمار قابل توجه و شاهدی بر کار انجام شده در پشت صحنه در کارینگتون.

مهاجم وسط در این فصل 11 گل و 4 پاس گل برای تیم های رده سنی یونایتد به ثبت رسانده است، از جمله هت تریک مقابل تیم زیر 18 ساله های لیورپول در اوایل این ماه. تیم زیر ۱۸ سال یونایتد در تمام فصل بیداد کرده است و دو قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آورده است.

او بخشی از تیم روز مسابقه برای بازی های مقابل کاونتری سیتی در جام حذفی و بورنموث در لیگ بوده است و در نهایت شانسی مقابل بلیدز به دست آورد.

با توجه به جدایی آنتونی مارسیال، و با توجه به اینکه هوجلوند هنوز کاملاً سازگار نشده است، ویتلی این شانس را دارد که چند بازی دیگر را انجام دهد و امیدوارم قبل از پایان فصل گلزنی کند.

با توجه به اینکه یونایتد تمام تلاش خود را برای جذب یک مهاجم در تابستان انجام می دهد، این ملی پوش زیر 17 ساله انگلیس ممکن است فرصت های زیادی را برای فصل آینده پیدا کند و Givemesport قبلاً فاش کرده است که تعداد زیادی از باشگاه های EFL به یک قرضی بالقوه علاقه مند هستند.

آینده ویتلی

هری آماس، مدافع کناری آکادمی نیز اخیراً روی نیمکت تیم اول بوده است و همچنین عمری فورسون نیز مورد علاقه قرضی قرار گرفته است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد و ابهامات زیادی در مورد آینده او وجود دارد.

گلزنی های اتان ویتلی برای تیم زیر 18 سال او را تبدیل به یک هدف قرضی برای باشگاه های چمپیونشیپ و لیگ یک در فصل آینده کرده است.

و این مهاجم تنها بازیکن یونایتد نیست که برای یک فرصت قرضی در نظر گرفته شده است. هری آماس مدافع چپ و عمری فورسون هافبک هر دو طرف های جالب قهرمانی هستند.

ممکن است تعداد بیشتری از بازیگران آکادمی در راه باشند زیرا افرادی مانند جک فلچر، هابیب اوگانی و شی لیسی همگی در حال پیشرفت هستند.

تابستان آینده هر اتفاقی که بیفتد، ویتلی باید به صعود خود افتخار کند، اما باید تمرکز خود را روی بهبود ادامه دهد، زیرا کار سخت تازه شروع شده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/debutant-no-250-ethan-wheatley-attracting-loan-interest-from-championship-clubs-279373/ منبع: