توپ هت تریک کریس در دستان رونالدو بعدی!

فوق ستاره پرتغالی فوتبال پس از هت تریک مقابل نوریچ توپ را با خود نبرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو تنها مهاجم دنیای فوتبال بار دیگر شماره 37 ثبت شده را در مقابل سن خود به سخره گرفته است.
سایرسون که در هفته های اخیر مورد انتقاد شدید قرار گرفته و شایعاتی مبنی بر عدم تمایل سرمربی بعدی شیاطین سرخ برای حضور در رختکن یونایتد منتشر شده است، بار دیگر در مواقع حساس منتقدان خود را ساکت کرده است.
رونالدو که چندین ماه از ضربات ایستگاهی گلزنی کرده بود، دو گل اول خود را توسط نوریچ با یک ضربه عالی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و شصتمین هت تریک فصل خود را به ثبت رساند تا به منچستریونایتد عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را ارائه دهد. آینده را امیدوار کن

اما نکته جالب پس از بازی واکنش رونالدو به توپ بود. در دنیای فوتبال، بازیکنانی که بیش از دو گل در یک مسابقه به ثمر می‌رسانند، توپ را به خانه می‌برند. اما رونالدو در اقدامی جالب ترجیح داد توپ را به هم تیمی جوان خود بدهد.
الخاندرو گارناشو تنها مهاجم آرژانتینی 17 ساله منچستریونایتد است که امروز در ترکیب بزرگسالان برای یک بازی رسمی قرار گرفت. بازیکن جوان یونایتد که 20 سال از کریستیانو بزرگتر است، در سنی است که رونالدو به منچستر پیوسته است و دریافت این هدیه برای کریس می تواند بسیار الهام بخش باشد.
الخاندرو گارناشو که مانند رونالدو علاقه خاصی به شماره هفت دارد و بعد از حرکت رونالدو خوشحال به نظر می رسید، با انتشار یک بازی در صفحه اینستاگرام خود، کریستیانو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820004 |
27 تیر 1401 ساعت 22:50 |
30,985 امتیاز خبر|

1نظرات