خشم دیوید مویس؛ دروازه بان چلسی یک شیاد است!


سرویس خبر شماره: 1842002
13 سپتامبر 1401 @ 10:42 ق.ظ |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما نکته غم انگیز این است که این بالاترین سطح قضاوت ما در این مرحله است. دروازه بان چلسی سعی کرد روی گل اول ما تقلب کند و به دروغ گفت که مصدوم است، سپس در صحنه گل دوم هم همین کار را تکرار کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این وستهام بود که ابتدا در دربی لندن گلزنی کرد اما در ادامه چلسی موفق شد دو بار از طریق بن چیلول و کای هاورتز به گل برسد و در آستانه یک پیروزی شیرین قرار بگیرد. در دقیقه 90 بود که کورنت گل تساوی وستهم را به ثمر رساند اما داور در تصمیمی عجیب و پس از بررسی صحنه خطای این بازیکن را روی روی ادوارد مندی اعلام کرد و گل را مردود اعلام کرد وستهم. دیویس مویس از رفتار مدافع سنگالی چلسی به شدت انتقاد کرد و او را به تقلب و فریب داور متهم کرد.

دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی وستهم، پس از شکست تیمش در استمفوردبریج، ادوارد مندی، دروازه بان چلسی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

خشم دیوید مویس؛  دروازه بان چلسی یک شیاد است!

دیوید مویس گفت: “آیا این صحنه را دیدی؟ دروازه بان چلسی بیرون می آید و تیم گل می خورد. اما بعد او طوری رفتار می کند که از ناحیه کتف آسیب دیده است. محرومیت وستهام یک تصمیم مضحک و بسیار بد بود. من عملکرد داور و VAR را زیر سوال می برم.