زمان رسیدگی به پرونده ساپینتو مشخص شد/ واکنش کمیته انضباطی به جنجال گل گهر و استقلال

وی در خصوص زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این حوادث، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد در هفته جاری جلسه کمیته انضباطی برگزار خواهد شد.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات جنجالی این دیدار گفت: تا زمانی که جلسه کمیته انضباطی تشکیل نشده و گزارش ناظر بازی و فیلم را نبینیم. از این صحنه ها، طبق قانون نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. در حال حاضر منتظر دریافت گزارش سرپرست و برگزاری جلسه هستیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل محرومیتی که به دلیل تخلف ساپینتو در دیدار ملوان و استقلال به او داده شد، حداقل دو جلسه از همراهی تیمش برای همیشه محروم خواهد شد. حکم تعلیقی دریافت کرد. ويژگي چنين نهي اين است كه وقتي انسان در زمان معيني مرتكب جرم ديگري شود، نهي قبلي نيز اجرا مي شود. در غیر این صورت پس از گذشت مدت معین و عدم وقوع تخلف، اثر ممنوعیت قبلی نیز از بین می رود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با نتیجه دو بر یک گل گهر را شکست داد.

در پایان این دیدار ضربات پنالتی به گل پیروزی آبی پوشان پایتخت منجر شد که درگیری بازیکنان و کادر فنی دو تیم منجر به اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و گلزنی شد. مربی گوهر گفت الهاوی.