سایمون جردن از لیورپول می‌خواهد مردی را بفروشد که “سایه خودش بوده”

سایمون جردن معتقد است که یک بازیکن قدیمی لیورپول می تواند تابستان امسال آنفیلد را ترک کند و فکر می کند زمان مناسبی برای جدایی است.

با نزدیک شدن به پایان فصل و پنجره نقل و انتقالات پیش رو، گمانه زنی ها در مورد آینده مو صلاح یک بار دیگر تشدید خواهد شد، زیرا قرمزها پیشنهاد 150 میلیون پوندی الاتحاد عربستان برای 31 سال را رد کردند. یک ساله

رئیس سابق کریستال پالاس، صبح امروز پس از شکست تلخ دربی مرسی ساید، که در آن مرد مصری به طرز گیج کننده ای ناکارآمد بود، در talkSPORT صحبت کرد، از روسای LFC درخواست کرد که از شماره 11 افسانه ای که قراردادش 14 ماه دیگر به پایان می رسد، پول نقد کنند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

جردن مدعی شد: “او را بفروش. من فکر می کنم که مو صلاح بازگشت قابل توجهی برای لیورپول داشته است و شکی نیست که او بازیکن برتری بوده است، اما فکر می کنم رقابت او در حال اجرا شدن است.

من فکر می کنم پشت این حرکت به عربستان سعودی چیزهای زیادی وجود دارد. فکر کنم پارسال نرفت و امسال هم بره.

وقت آن رسیده که لیورپول این فصل را ببندد. فکر می کنم صلاح برای من در چهار یا پنج هفته اخیر سایه ای از خودش بوده است. با صدمات و این چیزها می توانید دلایلی را پشت سر آن بیاورید. مطمئن نیستم که این تنها دلیل باشد.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) خبرنگار اسکای پس از اینکه در آستانه بازی فاینورد او را متوقف کرد از آرن اسلات پاسخ گرفت.

بیشتر بخوانید: زمانی که سران لیورپول به دنبال هم تیمی سابق ژوبوسلای با مبلغ 52 میلیون پوند بودند، کلوپ برای جذب جانور 140 هزار پوندی تلاش کرد.

به همان اندازه که گفتن آن ما را آزار می دهد، فرم صلاح اخیراً ناامید بوده است – تنها دو گل او در هفت بازی تا این ماه در این ماه هر دو از روی نقطه پنالتی (Transfermarkt) به ثمر رسیده است و او در بازی باز با 21 شوت موفق به گلزنی نشده است. در آن زمان (FBref).

حتی زمانی که او آخرین بار از بازی در پیروزی 2-1 در برایتون در یکشنبه عید پاک گلزنی کرد، این گل انفرادی او از 12 تلاش آن بعد از ظهر بود (FBref).

بازی‌های اخیر او مطمئناً به کسانی کمک می‌کند که فکر می‌کنند لیورپول باید پول بازیکنی را بگیرد که در ژوئن 32 ساله می‌شود و با 350000 پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن باشگاه است (کاپولوژی).

با این حال، یک ماه بد نباید جایگزین اقامت فوق العاده صلاح هفت ساله ای شود که تاکنون در مرسی ساید داشته است.

به ناچار زمان آن فرا می رسد که او دیگر بازیکن قرمزها نیست، اما هیچ راهی وجود ندارد که سلسله مراتب آنفیلد او را از درب بیرون کنند، مگر اینکه یک پیشنهاد خارق العاده ارائه شود و آنها تا حد امکان مطمئن باشند که هجوم فوراً آغاز خواهد شد. از یک تغییر دهنده واقعی بازی به خوبی استفاده شود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/25/jordan-salah-sell-liverpool-shadow/ منبع: