سرزنش های تند از پشت پرده برای باز شدن پنجره فدراسیون!

وی یادآور شد: قبل از پنجره تابستانی این فصل، حکم محکومیت باشگاه پارس جنوبی به دلیل عدم پرداخت بدهی صادر شده بود و طبق قانونی که خود فدراسیون تعیین کرده، پنجره باشگاه محکوم به باز نشدن نخواهد بود. تا تسویه حساب با طلبکاران، اما ناباوری به راحتی تمام شد، بازیکنان پارس جنوبی قرارداد امضا کردند و کارت بازی آنها صادر شد. زمانی که به کمیته تعیین وضعیت رفتم، مسئولان کمیته حتی از این تصمیم اطلاعی نداشتند!


سرویس خبر شماره: 1899972
20 آوریل 1402 ساعت 08:24
1.1 هزار |

0نقطه نظر

پورمحمد: آقای رضاییان! این کار را درست انجام نده؛

پورمحمد ادامه داد: آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، عضویت در هیات مدیره فدراسیون فوتبال و نماینده باشگاه ها هستند! حالا من کاری ندارم که او از نظر قانونی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی است یا نه، اما آیا ممکن است دبیرکل فدراسیون که اتفاقا داور هم بوده قانون را مثل آب خوردن خم کند و پنجره باشگاه پارس را باز کند. نه تنها در تابستان، بلکه در اواسط فصل؟ کند شدن و خندیدن به ریش همه ما فوتبالیست ها و حتی همکاران خودشان در کمیته تعیین وضعیت؟

پورمحمد تاکید کرد: آقای رضاییان! اگر حقوق مردم برای شما مهم است و روزه می گیرید، بدانید که حق من و آنهایی که با استفاده از رانت خود در هیئت رئیسه فدراسیون حقوقشان را زیر پا گذاشته اید، بر دوش شماست.

وی تاکید کرد: رئیس کمیته تعیین تکلیف فدراسیون با احترام و ناراحتی به من نگاه کرد و گفت دست ما و آقای نورشرق نیست و از دبیرکل بپرسید با چه مجوزی جنوب را باز کرده است. پنجره پارس؟ آقای ممبینی! شما که خود قاضی بودید چطور به این راحتی قانون را دور زدید و حقوق خانواده و امثال من را زیر پا گذاشتید؟ به خاطر افرادی است که نه فوتبالیست هستند و نه درکی از فوتبال دارند و فقط به دنبال شهرت فوتبالی هستند.

دروازه بان سابق پارس جنوبی گفت: بعد از تماس های متعدد آقایان کمیته تعیین وضعیت با ناراحتی به من گفتند که رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ما را دور زده و بدون تسویه حتی یکی از طلبکاران پنجره خود را باز کرده است. وقتی این را به مدیرعامل می گویم، می خندد و با کنایه پاسخ می دهد که منتظریم حقوق شما را بدهید! اگر کمیته تعیین وضعیت باشگاه پارس جنوبی پنجره را باز نکرد، پس چه کسی به آنها اجازه داده است؟

1734002

وی ادامه داد: تیم ما روز به روز و هفته به هفته پایدار شده است و با همدلی بازیکنان و شناخت کادر فنی سعی داریم اتفاقات بهتری را برای هواداران اراکی رقم بزنیم و دوباره دل آنها را شاد کنیم.

این دروازه بان آلومینیوم به شکایت خود از پارس جنوبی جم اشاره کرد و افزود: در همه جای دنیا فدراسیون ها و اتحادیه های فوتبال در خدمت بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل دست اندرکار فوتبال هستند تا کیفیت فوتبال خود را ارتقا دهند، اما متاسفانه در فوتبال ما. فقط همه مشکلات در ارتباط است.» و مشکلات پشت صحنه است به طوری که حق فوتبالی بودنم از من سلب شد؛ نزدیک به 10 ماه است که حکم قطعی باشگاه پارس جنوبی را صادر کرده ام. حتی آن باشگاه هم آن طور که حق من بود به کمیته انضباطی شکایت نکرد اما با وجود آن حق من را تضییع کردند.

پورمحمد در ادامه با انتقاد از دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: می دانم که مصاحبه و صحبت از فوتبالیست هایی مثل من تاثیری ندارد و کسی پیدا نمی شود که کار ما را دنبال کند، اما من حداقل برای مردم و فوتبال حرف می زنم. هواداران متوجه می شوند که در این فدراسیون چه می گذرد.

وی در پایان یادآور شد: می دانم که با این مصاحبه به جای استیفای حقم، علیه من توطئه می کنند و جای شاکی و متهم عوض می شود، اما واقعیت ها را گفتم تا مردم بدانند این فوتبال است. با امثال آقای رضائیان جایی نرفتن واقعا! اگر مدیر عامل منطقه عسلویه به ما پول ندهد، شما 20 تا 30 هزار دلاری که از خزانه فدراسیون برای نام پارس جنوبی گرفتید، به من بدهید!



مجله اخبار فوتبال داخلی

دروازه بان سابق جامیحه و دروازه بان فعلی آلومینیوم به شدت از مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی انتقاد کرده است.

سرزنش های تند از پشت پرده برای باز شدن پنجره فدراسیون!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسعود پورمحمد در مورد شرایط آلومینیوم گفت: به نظرم تیم ما مقابل استقلال عملکرد کاملا ثابتی داشت و با وجود اینکه حریف سرسختی و مدعی قهرمانی با تمام ستاره های پیش روی ما بود. موقعیت های خطرناک تری ایجاد کرد اما در گلزنی خوش شانس نبودیم و احتیاط کردیم، بنابراین امیدوارم در آینده با تدابیر آقای رحمتی و کادر فنی تیم به روند خوبی که داشتیم برگردیم.

دروازه بان آلومینیوم اضافه کرد: آیا ممکن است حکم خود را به خاطر شکایت از سایپا که خیلی دیرتر از پارس بود، گرفتم و باشگاه قدیمی و معتبر سایپا را مجبور به تسویه حساب کرده و پنجره اش را نبندند، اما پارس جنوبی به خاطر عضوی از هیئت مدیره اش مایه تمسخر است. . وقتی به این آقا پیام می دهم یا تماس می گیرم جواب نمی دهد و مدیر عامل منطقه عسلویه را مقصر نمی داند و می گوید مدیرعامل قول داده از فلان شرکت بگیرد اما ما را هم سر کار گذاشته و از این قبیل حرف ها که در این مصاحبه جایی ندارد.