برای داشتن ناگلزمن باید بایرن را راضی کرد!

بایرن مونیخ چند هفته پیش ناگلزمن را اخراج کرد و توماس توخل هموطنش را به خدمت گرفت. به گفته کریستین فالک، خبرنگار بایرن برای نشریه آلمانی “بیلد”، زمانی که ناگلزمن دو سال پیش با لایپزیگ قرارداد امضا کرد، بایرن مونیخ با این باشگاه برای پرداخت 25 میلیون یورو به توافق رسید.

با این حساب تا سال 2026 باشگاه هایی که خواهان ناگلزمن هستند، ابتدا باید با بایرن پای میز مذاکره بنشینند و به همین دلیل اگر چلسی یا تاتنهام برای جذب ناگلزمن مصمم هستند، باید مبلغی را برای انتقال او به بایرن مونیخ بپردازند.

این گزارشگر می گوید که بایرن مونیخ مصمم به کاهش هزینه ها است و همچنین می داند که چلسی به پرداخت هزینه های کلان نقل و انتقالات عادت دارد و در صورت پیوستن ناگلزمن به چلسی، در حال بررسی غرامت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یولیان ناگلزمن آلمانی، سرمربی سابق بایرن مونیخ با مانع بزرگی روبروست که آینده او را به عنوان مربی تهدید می کند.

اما بایرن تنها 15 میلیون یورو به لایپزیگ پرداخت و با این باشگاه برای انجام دو بازی دوستانه به توافق رسید تا لایپزیگ از درآمد هر بازی 2.5 میلیون یورو دریافت کند و مجموع مبلغ پرداختی را به 20 میلیون یورو برساند. پرداخت 5 میلیون یورویی دیگر به لایپزیگ نیز به دستاوردهای ناگلزمن با بایرن مونیخ تا سال 2026 بستگی داشت.


سرویس خبر شماره: 1899931
20 آوریل 1402 ساعت 08:30
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بایرن مونیخ به دنبال غرامت مالی از جولیان ناگلزمن است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و اکنون مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.

برای داشتن ناگلزمن باید بایرن را راضی کرد!

ناگلزمن به عنوان یک گزینه روی میز برای چلسی و تاتنهام دیده می شود و اکنون او برای ادامه راه خود با سنگ بزرگی روبرو شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی