سرمربی استقلال: دلیل اخراجم را هم نمی دانم!


سرویس خبر شماره: 2012736
18 آوریل 1403 در 11:15 ب.ظ.
10

0نقطه نظر

خطیر سال سختی داشته است.

سرمربی استقلال بعد از بازی مقابل مس رفسنجان درباره صحنه اخراجش صحبت کرد.

سرمربی استقلال: دلیل اخراجم را هم نمی دانم!

به گزارش Sports Trois، نصرالله خواجه گیری سرمربی استقلال در پایان بازی با مس رفسنجان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: نمی دانیم بگوییم خوشحالیم یا غمگین. می خواستیم سال نو را با پیروزی مقابل هواداران جشن بگیریم. بازی شنبه و در زمان بدی برگزار شد اما هواداران و هواداران استقلال لطف کردند و آمدند که جای تشکر دارد.

وی دلایل اخراج خود را اینگونه بیان می کند: حتی نمی دانم چرا اخراج شدم. من به تازگی از روی نیمکت آمدم و توسط کمک داور، آقای ایلدروم، نه داور، اخراج شدم. من خودم ماندم نمی دانم دلیلش چه بود.

خواجه‌گیری در پاسخ به این سوال که آیا از کلمات خاصی استفاده نکرده‌اید؟ خیر وقتی کارت اول را داد بین دو نیمه گفتم به خدا چیزی نگفتم فقط کمی وجدان دارم که آمد و کارت زرد دوم را داد اما تعجب می کنم.

وی در خصوص صحبتی که با داور مسابقه داشت گفت: داور گفت من متوجه نشدم. واقعا خودش کارت نداد و این کار توسط کمک داور انجام شد. من خودم نفهمیدم چی شد

سرپرست استقلال درباره اعتراض بازیکنان این تیم به شرایط مالی گفت: آقای خطیر فقط برای رفع مشکلات بازیکنان و تیم در باشگاه است. سال سختی بود. زمانی که او تیم را تحویل گرفت بدهی های مختلفی وجود داشت و بحث مجوز حرفه ای نیز مطرح شد. بازیکنان هم حق دارند. شاید مقداری از سال قبل باقی مانده باشد و امسال به آن چیزی که برای لذت بچه ها انتظار داشتیم نرسیدیم، اما با تمام این تفاسیر باشگاه و آقای خطیر زحمت کشیدند تا پرداخت کنند. به امید خدا در چند روز آینده پرداختی داشته باشیم و به شرایط خوبی برسیم.

وی همچنین درباره شرایط باشگاه استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای گفت: تا جایی که من می دانم همه چیز تمام شده است و مشکلی نداریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی