پاسخ رحمتی به غیبت های سریالی نکونام در نشست خبری استقلال/ در تهران میزبان هستیم و منتظر قضاوت هستیم!



کیانوش رحمتی سرمربی استقلال درباره تساوی استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: اتفاقات بازی امروز به نفع ما نبود و دو تعویض اجباری داشتیم. مهدی مهدی پور در دقیقه 30 به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تعویض شد. ماشاریپوف با مشکل همسترینگ و گوستاوو مشکل همسترینگ داشتند. از ترس مصدومیت هم مجبور شدیم آنها را تعویض کنیم، با اینکه می دانستیم قدرت تهاجمی مان کم می شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود اما نمی دانم چرا یک سریال فقط از ساختار دفاعی ما صحبت می کند. امروز 70 درصد بازیکنان حاضر در زمین فرصت گلزنی داشتند، بازی هجومی انجام دادیم و از اشتباهات خودمان به گل رسیدیم. ما شانس های زیادی برای برد داشتیم و بهترین تیم زمین بودیم. ما خودمان مشکلات زیادی داریم اما در بحث های رسانه ای این بحث ها ما را آزار می دهد. اصلا شبیه به آن نیست. ما در تهران میزبان هستیم و توقع حداقل برابری در داوری را داریم اما امروز برابری در داوری وجود نداشت.

وی در خصوص دلیل برکناری خواجه سرپرست استقلال گفت: بحثی نشده است. اواسط نیمه فقط گفت: “کمک داور، تو مرا کارت قرمز گرفتی و این باعث شد او کارت قرمز بگیرد.”

رحمتی در خصوص دلایل غیبت جواد نکونام در نشست های خبری قبل و بعد از بازی استقلال گفت: ماجرای خاصی نیست و قطعا در آینده این اتفاق خواهد افتاد. او بیشتر روی تیم و بازیکنان تمرکز می کند. روز قبل از مسابقه مهم است و او می خواهد 100 درصد روی بازیکنان تمرکز کند.

وی همچنین درباره غیبت های نکونام در دیدارهای بعد از بازی گفت: می توانیم صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد اما انتظار داریم استقلال هم مثل سایر تیم هایی که شانس قهرمانی دارند قضاوت شود! فکر می کنم توپ ما تبدیل به گل شد و از خط دروازه گذشت. کار برای استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است.

سرمربی استقلال در پایان به مسائل مالی و اختلافات نکونام و خطیر پرداخت و از حضور یا عدم حضور مدیرعامل استقلال در تمرین این تیم پرسید؟ مشکلات تیم باید حل شود. تیمی که برای قهرمانی می جنگد باید از نظر تعداد بازیکنان مسلح بیشتر بسته می شد. حالا باید از آن حمایت کنیم تا مشکلات کمتری داشته باشیم تا تیم بتواند با آرامش بیشتری کار کند.

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری صحنه های جنجالی استقلال – مس/ یکی از گل ها سوخت؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال