لیورپول 21 سال به عنوان برنده توپ طلا در آینده معرفی شد

کریستین فالک گفته است که لیورپول یک ستاره بوندسلیگا را زیر نظر دارد که از او به عنوان برنده بالقوه آینده توپ طلا یاد می شود.

اوایل این هفته، فابریزیو رومانو از جمال موسیالا به عنوان بازیکنی یاد کرد که قرمزها به همراه منچسترسیتی و چلسی علاقه زیادی به جذب او دارند.

ادعاهای این بازیکن ایتالیایی اکنون توسط همکار آلمانی او تأیید شده است، او آخرین اطلاعات خود را در مورد استعدادهای بایرن مونیخ در پرونده های واقعی خود برای رومانو روزانه به اشتراک گذاشت.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

فالک نوشت: منچستر سیتی به طور جدی به جمال موسیالا علاقه مند است. لیورپول و چلسی نیز ستاره بایرن را زیر نظر دارند. گفته می‌شود، اینطور نیست که موسیلا به کارفرمایانش فشار بیاورد تا مونیخ را ترک کنند.

اولین گفتگوها با مدیران بایرن مونیخ خواهد بود. اطرافیان موسیالا می خواهند برنامه ای برای آینده ببینند، نه فقط برای خودش، بلکه برای باشگاه. صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان امسال دلیل خوبی برای بایرن مونیخ بود.

مذاکرات با بایرن در تابستان انجام خواهد شد و آنها همه تلاش خود را خواهند کرد تا موسیالا را حفظ کنند. آنها همچنین باید برنامه های خود را برای توسعه حرفه خود به او نشان دهند. آنها باید به او نشان دهند که ممکن است در زمان ماندن در مونیخ، حرفه ای مشابه جود بلینگهام در رئال مادرید داشته باشد.

آنها باید به او نشان دهند که می تواند بدون ترک بوندسلیگا یک ستاره بین المللی باشد. البته پول بیشتری برای شیرین کردن معامله وجود خواهد داشت.»

بیشتر بخوانید: “این هم درست است…” – روزنامه نگار معتبر ادعا می کند که عوامل 52 ساله “با لیورپول صحبت کرده اند”

بیشتر بخوانید: “این به ما چه می گوید…” – جیمی کاراگر در مقابل منتقدان لیورپول، دو باشگاه لیگ برتری را هدف قرار می دهد.

موسیالا مدتی است که با لیورپول در ارتباط بوده است، بنابراین هواداران قرمزها را می توان به خاطر هیجان زده نشدن بیش از حد در مورد گمانه زنی های جاری پیرامون این بازیکن 21 ساله بخشید.

از به روز رسانی فالک، به نظر می رسد که اگر بازیساز بتواند او را برای تحقق جاه طلبی هایش در بایرن متقاعد کند، آماده ماندن در بایرن است. با این حال، اگر او احساس کند که باید به جای دیگری نقل مکان کند تا پتانسیل کامل خود را بشناسد، ممکن است به LFC این فرصت را بدهد که تند تند بزند.

ملی پوش آلمانی بازیکنی خیره کننده است که در برخورد با حریفان عالی است، در مالکیت توپ بسیار قابل اعتماد است و تهدیدی واقعی برای گل دارد و در این فصل در 36 بازی 12 بار گلزنی کرده است.

طبق FBref، او در بین 5 لیگ اصلی اروپا در رده اول 1 درصد از همتایان موقعیتی قرار دارد که در هر بازی موفق به انجام بازی می شوند، 6 درصد برتر برای تکمیل پاس در 90 دقیقه و 12 درصد برتر برای xG غیر پنالتی در هر بازی. .

موسیالا یک استعداد برجسته است، به طوری که ریو فردیناند در ماه فوریه (از طریق دیلی میل) در TNT Sports گفت: “من در مقطعی از دوران حرفه ای او توپ طلا را می بینم اگر این پتانسیل را برآورده کند.”

او بدون شک یک کودتای فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای لیورپول خواهد بود، اگر بخواهند او را به دست آورند، و جذب او در این تابستان بیانیه عظیمی از سوی ریچارد هیوز در اولین پنجره نقل و انتقالاتش به عنوان مدیر ورزشی قرمزها خواهد بود.

آینده این بازیکن 21 ساله با نزدیک شدن به افتتاحیه بازار، موضوعی داغ خواهد بود، به خصوص اگر او در یورو 2024 در زمین خود برای کشورش ستاره بازی کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/19/falk-musiala-liverpool-transfer-talk/ منبع: