مظاهری – تراکتور: بازی ویژه تبریز


سرویس خبر شماره: 1921864
29 آوریل 1402 @ 20:45
3.1 هزار |

2نقطه نظر

دروازه بان موفق پیکان حالا خود را برای یک بازی سخت و حساس آماده می کند که از نظر شخصی هم برای او مهم است.

مظاهری - تراکتور: بازی ویژه تبریز

البته مظاهری در استقلال دوام چندانی نداشت و ترجیح داد به اصفهان برگردد و این بار در سپاهانی ها کار را دنبال کند و حالا بعد از جدایی از تراکتورسازی باید در تیم سومی که تجربه می کند به مصاف این تیم برود.

مظاهری پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت در سپاهان، توانست شرایط خوبی را با پیکان دنبال کند و هفته گذشته هفتمین کلین شیت خود در یازده بازی را با پیراهن این تیم به ثبت رساند تا آمار ویژه ای را برای خود ثبت کند. او پس از کلین شیت مقابل نفت آبادان حالا با روحیه ای خوب راهی تبریز شده تا برای دیدار با تراکتور و رویارویی با خط حمله حریف آماده شود. با این حال او رقابت ویژه ای را با محمدرضا اخباری هم دنبال می کند و باید دید در این بازی می تواند دروازه تیمش مقابل حریف را بسته نگه دارد یا خط حمله تاکتیکی تراکتور مانع از تحقق او می شود. خواب در تبریز

1853869



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مظاهری در شرایطی به مصاف تیم سابقش می رود که جدایی عجیبی از آن تیم داشت و پس از روزهای خوب و درخشانی که در تبریز داشت راهی اردوی استقلال شد و آبی پوشان را برتن کرد. . این اتفاق به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد و آنها به شماره یک خود توبیخ شدیدی داشتند.