منتظر اتفاقات شوم در استقلال باشید/ قول می دهم پرسپولیس قهرمان شود

چرا در 30 دقیقه اول پرسپولیس تا حدودی دچار مشکل شد و میهمان با پرسپولیس بازی کرد؟

با توجه به تساوی مقابل پرسپولیس در جام حذفی، شانس قهرمانی قرمزها را چقدر می دانید؟

عبدی شرایط خوبی پیدا کرد و حالا خوب می جنگد و گل می زند و بیشتر درگیر کارهای دفاعی است، ضمن اینکه از قدرت جوانی هم بهره می برد، اما مهاجم برزیلی و آل کثیر هم مهاجمانی هستند که می توان روی آنها مثبت حساب کرد.

به نظر شما کدام بازیکن در خط حمله بهترین است؟

به نظر من انتخاب خوبی انجام شده و قلعه نویی به شرط اتکای بیشتر به ملی پوشان در تیم ملی موفق خواهد بود. به نظر من در مقایسه با بازیکنان ایرانی، بازیکنان لژیونری توانایی کمتری برای گوش دادن به صحبت های مربی ملی دارند. بنابراین استفاده بیشتر از بازیکنان ملی می تواند شرایط تیم ملی را برای موفقیت بیشتر کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بازی ما با استقلال در لیگ تعیین کننده است. از طرفی به نظر من قدرت سپاهان عمدتا به خاطر حضور رامین رضاییان و درخشش این بازیکن در جناح راست است و اگر تیم های حریف قدرت این سپاهان را سفت کنند، این تیم نمی شود. بسیار کارآمد زیرا آنها عمدتاً با یک مدل فوتبال بازی می کنند. به همین دلیل به قهرمانی پرسپولیس در قهرمانی ایمان و اعتقاد دارم.

کدام یک از سه تیم رقیب را بهتر می شناسید؟

فکر نمی کنی مس کرمان در خانه مقابل پرسپولیس مشکل ساز شود؟

جمشید شاه محمدی، مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است سرمربی سرخ‌ها نسبت به بازی‌های قبلی‌اش مقابل ملوان ترکیب خوبی داشت و نبوغ چند بازیکن مقابل تیم شمالی کمک زیادی به این تیم در راه قهرمانی و پیروزی مقابل ملوان کرد. .

با توجه به شرایط بهتر سپاهان، چه شانسی برای قهرمانی پرسپولیس دارید؟

به نظرم تیم کرمانی آنقدر بزرگ نیست که برای پرسپولیس مشکل ساز شود و در واقع اگر پرسپولیس در اندازه واقعی خودش ظاهر شود هیچ تیمی توان رقابت با آنها را نخواهد داشت. از طرفی پرسپولیس در مسیر قهرمانی است به همین دلیل حتی در کرمان هم به مس امتیاز نمی دهد.

پرسپولیس مقابل ملوان خوب و روان کار کرد و البته انصافاً شمال در طول بازی هیچ وقت به ضد فوتبال روی نیاورد، بنابراین بازی پرسپولیس به ویژه در فاز هجومی جواب خوبی داد. پرسپولیس سه گل زد و بابت بازی هجومی اش پول گرفت، اگرچه اگر از موقعیت های گلزنی بهتر استفاده می شد می توانست با اختلاف پنج یا شش گل پیروز شود اما در هر صورت برد و سه امتیاز با اختلاف سه گل بود. تخت جمشید که چهره سرخ به آن رسیدند و به قله نزدیکتر شدند.

پرسپولیس مقابل تیم های قوی بهتر بازی می کند، بنابراین من نگران بازی با گل گهر نیستم و فکر می کنم اگر پرسپولیس مقابل تیم های ضعیف بازی می کرد، کار سخت تر می شد. در نتیجه تیم های بزرگ تری مقابل پرسپولیس با ادعا ظاهر می شوند و همین موضوع کار پرسپولیس را مقابل گل گهر راحت می کند.

منتظر اتفاقات شوم در استقلال باشید/ قول می دهم پرسپولیس قهرمان شود

قول می دهم پرسپولیس قهرمان شود چون بیشتر فوتبالدوستان و مردم به پرسپولیس علاقه مند هستند و این تیم از حمایت مردمی قوی تری برخوردار است به همین دلیل سپاهان در نهایت به پرسپولیس می بازد و استقلال به خاطر مشکلاتی که او دارد کم کم مشکلاتش را بیشتر می کند. تاثیر بر روند بسته شدن او من فکر می کنم موفقیت پرسپولیس بیشتر به خودش بستگی دارد و در نهایت یک جام حذفی به پرسپولیس تعلق می گیرد، هرچند فکر می کنم پرسپولیس پتانسیل دو جام را دارد زیرا سه قهرمانی در جام حذفی پرسپولیس را به قهرمانی می رساند.

چرخش توپ مشکلی نداشت و من کمی مشکل را در خط جلوی تیم دیدم که البته در مقابل ملوان عبدی زحمت کشید و گل زد، هرچند شاید بهتر از این هم می توانست باشد. و در یک مورد گل بزنند. مهاجم برزیلی هم گل زد و کار قابل قبولی انجام داد. خوشبختانه نقطه عطف این بازی نبوغ ترابی بود که عملکرد بسیار خوبی داشت و بسیار قویتر از بازی های قبلی خود بود. جدای از آن، بازگشت صادقی نیز بسیار موفق بود و این بازیکن با گلزنی خوب و حضور فعال خود نشان داد در حساس ترین زمان فصل می توان روی یحیی حساب کرد. در این میان یک نکته فنی دیگر را هم روشن می کنم و آن اینکه معتقدم سرمربی پرسپولیس مهدی ترابی را آزاد کرده است. نکته ای که باعث شد این بازیکن به چشم بیاید و بدرخشد تا یکی از ستاره های پرسپولیس مقابل شمال باشد.

در خصوص حضور سرمربی جدید تیم ملی چقدر به موفقیت تیم ملی کشورمان امیدوار هستید؟

روند بازی پرسپولیس مقابل ملوان را چگونه ارزیابی کردی؟