نبض بازی لیورپول در دستان تیاگو است

بازی درخشان تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی تحسین بسیاری را برانگیخته است.


سرویس خبر شماره: 1821848 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 23:56 |
31 |

0نظرات

تمجید اسطوره های فوتبال انگلیس از ستاره اسپانیایی:

وی با اشاره به نقش کلیدی تیاگو در ترکیب یورگن کلوپ در هفته های اخیر، افزود: نبض بازی لیورپول به معنای واقعی کلمه در دستان اوست، دقت پاس او باورنکردنی است. به من گفته اند که دقت پاس او در بازی امشب. 96 درصد بود.”
پیتر کراچ، یکی دیگر از کارشناسان استودیو اسپورت BTS، گفت: “او کار بزرگی انجام می دهد، اما مهم پاس هایی است که می فرستد.” در چند بازی گذشته، او بدون شک نشان داده است که حداقل چندین سطح را صعود کرده است. او خیلی خوب عمل کرده بود.”
ریو فردیناند در بیانیه ای گفت: «او بازیکن باهوشی است. من این شانس را داشتم که با او وقت بگذرانم و هوش او چیزی است که بلافاصله نظر شما را جلب می کند. همه شاهد هوش بالای او در زمین هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ویارئال بود و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم بگذرد.
تیاگو پس از بازی به دلیل عملکرد درخشانش در آن بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد تا بار دیگر تاثیر خود را در تیم لیورپول نشان دهد.
مایکل اوون پس از بازی در BTS Sport گفت: “فکر نمی‌کنم کسی به کیفیت او شک کند، اما همه فکر می‌کردند که آیا او با لیورپول سازگار است زیرا سبک بازی لیورپول با عملکرد این بازیکن متفاوت است.” اما او توانست خودش را ثابت کند و این به ویژه ماه گذشته مشهود بود.»