پوچتینو باید پلیس بدی باشد و همچنین با بازیکنانی که پشت سر او پنهان شده اند خوب باشد – Talk Chelsea

می دانم که ممکن است برخی با این موافق نباشند و احساس کنند که شاید بهتر باشد همه بازیکنانمان را در آغوش بگیریم و به آنها بگوییم که بهترین کاری را که می توانند انجام می دهند انجام می دهند، اما برای من، این تیم به عشق سختی نیاز دارد.

در پایان روز، شما نماینده باشگاه فوتبال چلسی هستید، باشگاهی که با تاریخ موفق و اسطوره های باشگاهی غنی شده است که برای نشان، هواداران و آرمان آبی رنگ می شوند.

منابع: بازیکن سابق چلسی همچنان برای بازگشت به باشگاه در نظر گرفته می شود

اگر تصمیم به پیوستن به چلسی می گیرید، به سادگی باید فشارها، انتقادات را در صورت عدم عملکردتان بپذیرید و انتظارات از بازی کردن برای این باشگاه را بپذیرید. من زمانی برای نوازش مولی ندارم.

بله، ما یک تیم جوان داریم و باید تا حدی احساس تربیت کنیم. اما بیشتر این بچه‌ها در Xl اولیه ما بچه نیستند، حتی نوجوان هم نیستند، آنها 21، 22، 23، 24 و 25 ساله هستند، اینها بزرگسالان کاملاً بالغ هستند. آنها می توانند برخی از حقایق سخت را تحمل کنند، آنها می توانند عشق سخت را تحمل کنند، آنها باید بتوانند فشار را تحمل کنند.

برای موفقیت در چلسی باید یک هیولای ذهنیت باشید. شما باید برای مبارزه آماده باشید. شما باید به توانایی خود اعتماد داشته باشید. شما باید ذهن قوی و اراده قوی داشته باشید. شما باید یک رهبر باشید.

لمپارد به چگونگی توسعه روابط اشاره می‌کند و به پیوند دروگبا منعکس می‌کند |  اخبار |  سایت رسمی |  باشگاه فوتبال چلسی

موفق ترین تیم های چلسی رهبرانی در سرتاسر زمین داشتند – دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد، جان تری، پتر چک، مایکل بالاک، اشلی کول، مایکل اسین، ریکاردو کاروالیو، سزار آزپیلیکوئتا، دیگو کاستا، فقط برای نام بردن از چند نفر، همه هیولاهای ذهنی. .

کاستا زمانی که تری به باشگاه پیوست به تری گفت: من وارد جنگ شدم، تو با من بیا.

اشلی کول اخیراً مصاحبه ای با TNT Sports انجام داد و گفت: “در چلسی، ذهنیت متفاوتی داشتم. وقتی به آنجا رفتم عصبانی تر بودم. با عصبانیت بیشتر بازی کردم. من می خواستم برنده شوم، همه چیز برنده شدن بود. لحظه جادویی من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

یک “نوع ذهنیت متفاوت” و او “عصبانی تر” بود – این دقیقاً همان چیزی است که شما برای رسیدن به آن در چلسی نیاز دارید.

اگر این را هر هفته در زمین بازی انجام می دهید، پس اکثریت راه را خواهید داشت. طرفداران از شما حمایت خواهند کرد، طرفداران شما را دوست خواهند داشت و شما حداقل شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک قهرمان فرقه دارید. فقط به مثال آلفی گیلکریست نگاه کنید تا این نکته را ثابت کنید، هواداران از قبل او را می پرستند و دلیل آن این است که او در هر ثانیه که در زمین حضور دارد بدون توجه به امتیاز امتیاز، 100% برای این باشگاه می دهد.

اگر برای اینکه چه کسی پنالتی می زند دعوا می کنید و وقتی از جام حذفی حذف می شویم لبخند می زنید، هرگز به اینجا نخواهید رسید.

به عنوان یک بازیکن چلسی، باید انتظار داشته باشید که وقتی 5-0 به رقیب لندنی باختید مورد انتقاد قرار بگیرید. شما باید به مدیرتان بگویید که شما را آبکشی کند. در عوض، مائوریسیو پوچتینو را داریم که هرگز بازیکنانش را سرزنش نمی‌کند، زیرا می‌خواهد همه آنها را کنار هم نگه دارد.

متوجه شدم، شما نمی‌خواهید آنها را زیر اتوبوس بیندازید، نمی‌خواهید رختکن را از دست بدهید، و می‌خواهید این هفته گزارشی مانند این از دیلی میل ایجاد کنید….

چلسی در صورت اخراج مائوریسیو پوچتینو با خطر واکنش شدید در رختکن مواجه خواهد شد. کایران گیل از دیلی میل.

“منابع می گویند مهارت های مدیریتی پوچتینو در میان بررسی دقیق آنها مورد قدردانی قرار گرفته است.”

متاسفم اما یک مدیر نباید آنجا باشد که دست بازیکنان را بگیرد، یک مدیر باید انضباطی باشد. یک مربی باید وقتی بازیکنانش 5-0 می‌بازند شورش کند، نه اینکه آنها را ناسزا بگوید.

من منفی بودن پشت در انداختن بازیکنان خود را به زیر اتوبوس و آنچه که می تواند برای هماهنگی تیم انجام دهد را درک می کنم، متوجه شدم که شاید باید پشت درهای بسته انجام شود. اما پوچتینو حتی بر اساس آنچه من شنیده ام این کار را نمی کند. او می خواهد با همه آنها دوست باشد و آنها دوست شما نیستند.

جای تعجب نیست که آنها نمی خواهند او اخراج شود، او به معنای واقعی کلمه سپر آنها از واقعیت است. اینها مردان بالغ هستند. بایستید، مسئولیت پذیر باشید، سرتان را بالا بگیرید و به منتقدان ثابت کنید که اشتباه می کنند. اگر فقط سرتان را پایین بیاورید، کار کنید و بگذارید پاهایتان حرف بزنند، طرفداران خیلی بیشتر شما را دوست خواهند داشت و به شما احترام خواهند گذاشت.

ویدیوی سرزنش سسک فابرگاس از بازیکنانش که من در هفته ژست گرفتم، هر چیزی است که شما از سرمربی خود نیاز دارید. به ترکیب ترس و احترام در چشمان بازیکنان نگاه کنید…

مانند همه چیز، یک مدیر نیز به تعادل نیاز دارد. آنها باید سیاست درهای باز داشته باشند، به بازیکنان زمان بدهند و در صورت نیاز، بازوی خود را دور شانه بگذارند. اما باید یک خط مشخص بین آن و این واقعیت وجود داشته باشد که شما مدیر و رهبر آنها هستید. گاهی اوقات، رهبران نیاز به غر زدن دارند، آنها نیاز به ایجاد انگیزه دارند، آنها باید عشق سخت را آموزش دهند. پوچتینو هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهد.

باید تعادل خوبی در مدیریت انسانی وجود داشته باشد. بازیکنان پوچ را دوست دارند زیرا او آن تعادل را ندارد، او فقط جنبه خوب را دارد. ما به پلیس خوب، پلیس بد نیاز داریم. ما به بهترین های هر دو دنیا نیاز داریم. توماس توخل بخشی از رختکن را از دست داد زیرا بیش از حد عصبانی شد و برخی از بازیکنان این کار را دوست نداشتند. همه چیز در مورد تعادل، زمان بندی، زمانی که باید سخت گیر بود، زمانی که خوب بود. من واقعاً فکر می کنم مدیرانی مانند ژوزه مورینیو معمولاً تعادل کامل را با آن برقرار می کنند (شاید نه همیشه). جان تری مورینیو را دوست دارد اما همچنان از او می ترسد – این چیزی است که شما از سرمربی خود می خواهید و آن را کاملاً خلاصه می کند. اگر تری به خاطر مرتکب شدن اشتباه مورد سرزنش قرار نمی گرفت، آزرده می شد، او می خواست آن را قبول کند و مدیر او را دعوت کند، این به او انگیزه می داد تا بهتر شود. از پوچتینو نمی ترسید و باید اینطور باشد. او به عنوان یک مدیر مرد خوب دیده می‌شود، و اگرچه من با آن موافقت می‌کنم، اما در واقع فکر می‌کنم مثبت بودن و نخواندن چیزها آن‌طور که هستند می‌تواند بیشتر مضر باشد تا مفید.

ما به رهبرمان نیاز داریم، مدیرمان، صادقانه بگوییم که چگونه است. اگر بازیکنان شتی، می گویند آنها ش بودندتی اگر گند زدی، بگو گند زدی. ما از بهانه ها خسته شده ایم. اگر بازیکنان نمی توانند گرما را تحمل کنند، پس جهنم را از آشپزخانه خارج کنید. این چلسی اف سی است، شما یک فرصت شگفت انگیز برای بازی در این باشگاه و تبدیل شدن به بخشی از تاریخ طولانی و بزرگ ما دارید، پشت سرمربی پنهان نشوید، بایستید و حساب شوید، برای خود نامی بسازید، گرما را تحمل کنید، صاحب اشتباهات خود شوید، آنها را اصلاح کنید و یک جنگجو باشید، یک هیولای ذهنی باشید.

این چیزی است که برای موفقیت در چلسی لازم است. این دنیای واقعی است، این واقعیت است. قرار است تحت فشار قرار بگیری، قرار است چوب بزنی، همه اینها بخشی از آن است. بله، آنها انسان هستند و سوء استفاده همیشه بیش از حد است و من هرگز آن را نمی پذیرم. اما شما برای حرفه خود فوتبال بازی می کنید و با این کار پول زیادی به دست می آورید، این رویای هر پسر جوانی است (من با خوشحالی جای خود را عوض می کنم). بایستید، آن را خیس کنید، لذت ببرید، و به ما نشان دهید که لیاقت پوشیدن نشان معروف چلسی را دارید!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-pochettino-must-be-bad-cop-as-well-as-good-with-players-hiding-behind-him/ منبع: