کلوپ ادعا کرد که آس LFC شب گذشته به کسی نیاز دارد تا او را به خانه برساند

یورگن کلوپ پس از شکست شب گذشته از فولام در آنفیلد، یکی از بازیکنان جوان خود را تحسین کرد، اما اعتراف کرد که این بازیکن 20 ساله پس از سوت تمام وقت، “بسیار عالی به نظر نمی رسید”.

کانر بردلی در حالی که به جای ترنت الکساندر-آرنولد مصدوم در پست دفاع راست جای گرفت، عملکردی استثنایی داشت و شایسته بهترین بازیکن مسابقه شد.

شکست 2-1 تیم مارکو سیلوا، پنجمین حضور ایرلندی شمالی در فصل (در تمامی رقابت‌ها) بود و تاکتیک‌ساز آلمانی ما پس از بازی به شوخی گفت که به دلیل تلاشی که انجام داده، کسی باید مدافع کناری را به خانه برساند. داخل زمین

من قبل از بازی به او گفتم که منتظر آن لحظه هستم که بتوانیم به او فرصت بدهیم. کلوپ به Liverpoolfc.com گفت. من واقعاً منتظر آن بودم زیرا وقتی او در پیش فصل مصدوم شد، نظر من در مورد او از قبل اینجا بود (بالا) و سپس او برای مدت طولانی بیرون بود. یک پسر برتر امروز برای او بسیار شدید بود. یکی باید امیدوارانه او را به خانه برساند زیرا او واقعاً در رختکن نشسته است و عالی به نظر نمی رسد!

او همه چیز مطلق خود را داد و دیدنش خیلی خوب است، دیدنش واقعاً خیلی خوب است. و نفر بعدی بیرون روی نیمکت نشسته است. این واقعا عالی است که او می تواند نشان دهد که چقدر خوب است و البته خیلی چیزهای دیگر در آینده. در گل اول چنین اتفاقاتی رخ می دهد، اما اگر مدافع باشید همیشه به نوعی درگیر گل می شوید. اما همه چیز به این بستگی دارد که چقدر سریع می توانید دوباره وارد بازی شوید و من هیچ نوع واکنشی ندیدم – من این را خیلی دوست داشتم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کانر بردلی می گوید هم تیمی لیورپول “احتمالا بهترین بازیکن حال حاضر جهان است”

همیشه دیدن فارغ التحصیلان آکادمی که توسط تیم اول فراخوانده می شود بسیار عالی است.

این استعداد متولد کسلدرگ در فصل گذشته از دوره قرضی موفقی در بولتون واندررز لذت برد و علیرغم سن کم او این احساس را دارید که او آماده است تا به طور منظم در لیورپول ظاهر شود.

او البته چالش بزرگی برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت دارد، به دلیل اینکه الکساندر-آرنولد یکی از بهترین بازیکنان جهان است (طبق نظر خود شماره 84 ما)، اما اگر این ملی پوش انگلیسی وارد خط میانی شود. نقشی در آینده، همانطور که بسیاری از او انتظار دارند، پس دلیلی وجود ندارد که بردلی نتواند پست دفاع راست را از آن خود کند.

این بازیکن جوان در هفته‌های آینده منتظر فرصت‌های بیشتری خواهد بود، در حالی که ترنت از مصدومیت زانو خود بهبود می‌یابد و ما از چشم‌انداز پیشرفت بیشتر او زیر نظر کلوپ و شرکت هیجان‌زده هستیم.

🤩 بررسی EOTK FPL Gameweek 20 🤩: کوین دی بروین در مقابل مایکل اولیس؟ آیا صلاح، استوپینان مقابل ترنت را نمی فروشید؟ مدیران انتخاب WILDCARD باید در نظر بگیرند

https://www.empireofthekop.com/2024/01/11/klopp-liverpool-ace-admission/ منبع: