علی دایی: ژاپن یا کره قهرمان آسیا می شوند


سرویس خبر شماره: 1993635
21 ژانویه 1402 در 3:27 ب.ظ.
3000 امتیاز خبر|

15نقطه نظر

انتظارات نباید بی جهت زیاد باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقادی به قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا ندارد.

علی دایی: ژاپن یا کره قهرمان آسیا می شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی دایی فردا به دوحه سفر می کند و در مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا در ورزشگاه لوسیل شرکت می کند، سپس قطر را ترک می کند و به همین دلیل در اردوی تیم ملی ایران شرکت نخواهد کرد.

برترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران در آستانه شروع جام ملت های آسیا درباره پیش بینی قهرمان این رقابت ها گفت: فکر می کنم یکی از دو تیم ژاپن و کره جنوبی، برنده خواهد شد. لیوان با این حال، فوتبال هرگز قابل پیش بینی نیست.

علی دایی با توجه به اینکه شانسی برای قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا نمی بیند، گفت: با توجه به سطح و قدرت رقبا به خصوص دو تیمی که نام بردم و تدارکاتی که در حد آمادگی نبود. تیم ملی برای این مسابقات نظرم را گفتم. نقشه و سرمایه گذاری مخالفان سنگین بود.

وی درباره پیش بینی خود از عملکرد ایران در جام ملت ها به تابناک گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوب و شایسته ای دارد و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. من به عنوان یک ایرانی دوست دارم مردم را خوشحال کنم، اما نباید توقعات بی مورد را افزایش داد.

دایی افزود: باید به واقعیت موجود و توانمندی های رقبا نیز توجه شود. امیدوارم در طول مسابقات از حمایت مردم و ایرانی ها برخوردار شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی