آیا مخالفت امباپه با شرط بندی رئال مادرید/ انتقال بزرگ متوقف شده است؟

ظاهراً از دست دادن 50 درصد از درآمد تبلیغاتی امباپه به قدری قابل توجه است که باعث شده امباپه و وکلای او سایر بخش‌های پیشنهاد را که ارزش کل مبلغ پرداختی برای انتقال او از موناکو به پاری سن ژرمن و ماندن جدی او را داشت، نادیده بگیرند. در تشویق پاریس.

امباپه تنها تا پایان فصل با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و با وجود تمام تلاش هایی که این تیم فرانسوی برای تمدید قرارداد انجام داده، هنوز نتوانسته او را برای ماندن در پاریس متقاعد کند. در این بین نمایندگان رئال مادرید پیشنهاد جذب امباپه را داده اند که رقمی نجومی و بسیار وسوسه انگیز است.

رئال مادرید از سال 2000 که فلورنتینو پرز برای اولین بار هدایت این باشگاه را برعهده گرفت، نیمی از درآمد تبلیغاتی بازیکنانش را به ویژه برای بازیکنان بزرگ تصاحب کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، بعید به نظر می رسد که رئال مادرید بخواهد سیاست خود را تغییر دهد، مگر اینکه تلاش کند امباپه را به روش دیگری متقاعد کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گزارش نشریه اسپانیایی Pais؛ ارزش کلی پیشنهاد رئال مادرید به امباپه 180 میلیون یورو است که شامل پیشنهاد بازیکن آزاد و دستمزد سالانه 40 میلیون یورو می شود. امباپه با این قسمت از پیشنهاد رئالیست ها مشکلی ندارد. مشکل او با بخشی از تیم مادریدی است که 50 درصد از درآمد تصویری مهاجم سابق مونگاسکی را می خواهد.

مدتی است که رسانه های مختلف اروپایی از نزدیک شدن کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر می دهند و سانتیاگو برنابئو را مقصد بعدی این بازیکن فرانسوی معرفی می کنند.