احتمال بازی ایران و عربستان افزایش یافته است


سرویس خبر شماره: 1941607
Jun 12, 1402 @ 8:59 ب.ظ
35.2K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

رایزنی فدراسیون؛

امیر قلعه نویی درباره برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای فیفا دی در شهریورماه و تیم هایی که با آنها بازی خواهند کرد، گفت: مسئولان فدراسیون چند تیم را در نظر گرفته اند و در حال مذاکره هستند.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در مهرماه یک اردوی دیگر داریم و پس از آن دو مرحله مقدماتی جام جهانی خواهیم داشت اما در حال حاضر اردوی شهریور ماه برای ما بسیار مهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران دو روز دیگر (یکشنبه) مینی کمپ خود را آغاز می کند و یک هفته پس از آن برای حضور در مسابقات کفاف به قرقیزستان می رود و اردوی تدارکاتی خردادماه را پشت سر می گذارد.

وی احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عربستان را رد نکرد و افزود: رایزنی هایی صورت گرفته و مدیریت تیم های ملی، دبیر کل فدراسیون و سرویس بین الملل فوتبالیست های فدراسیون در تلاش هستند. انشاالله در شهریور مسابقه خوبی داشته باشیم.»

تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد در شهریورماه در دیداری دوستانه مقابل عربستان قرار خواهد گرفت.

    احتمال بازی ایران و عربستان افزایش یافته است

از سرگیری روابط فدراسیون فوتبال ایران و عربستان به مدت یک ماه زمزمه برگزاری بازی دوستانه تیم های ملی دو کشور را بالا برده است و بعید نیست در شهریور ماه این اتفاق بیفتد.

1882401

اما برنامه اصلی تیم ملی ایران که امیر قلعه نویی در آن بر برنامه ریزی و آمادگی ویژه تری تاکید دارد به اردوی شهریور ماه پیوند خورده است که البته بازی دوستانه ای برای این دوره تدارک دیده نشده است و گمانه زنی ها مبنی بر برگزاری بازی تدارکاتی وجود دارد. . بین تیم ایران و عربستان