افزایش برای لیورپول به عنوان 44 سال / سال می تواند برای گرفتن هدایت از Schmadtke

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول در مورد یکی از نامزدهای احتمالی برای پست مدیر ورزشی آنفیلد تقویت شده است.

به گزارش دیلی میل، تیم استایدتن از جمله مدعیانی است که برای جانشینی یورگ اشمادکه که هفته گذشته در پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه این کار را ترک کرد، در نظر گرفته شده است.

دلگرم کننده قرمزها، ادعا می شود که اگر مدیر فنی وستهم برای این نقش به او نزدیک شود، رد کردن پیشنهاد باشگاه مرسی ساید برای او بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) اودگارد تیاگو را با واکنش 3 کلمه ای به انتخاب گابریل ژسوس در تیم 5 نفره خلاصه می کند.

بیشتر بخوانید: کارشناس مالی فوتبال ادعای نقل و انتقالات تابستانی را مطرح می کند که می تواند هواداران لیورپول را هیجان زده کند

اشتایدتن از شهرت خوبی در فوتبال اروپا برخوردار است و اخیراً توسط فابریزیو رومانو به عنوان یک گزینه عالی برای بررسی توصیف شده است، در درجه اول از کار او در آلمان با وردربرمن و بایر لورکوزن.

باشگاه اخیر، البته توسط یک ژابی آلونسو مدیریت می شود، که به نظر می رسد پیشتاز جایگزینی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در تابستان باشد. به طور مفید، این مرد 44 ساله بود که بر انتصاب این بازیکن اسپانیایی در BayArena نظارت داشت، بنابراین احتمال اینکه آنها به طور بالقوه دوباره تیم شوند می تواند دعوت کننده باشد.

سرمربی فعلی وستهم سال گذشته افرادی مانند جیمز وارد پروس، محمد کودوس و ادسون آلوارز را پس از اینکه آهنین ها دکلان رایس را با قیمت 105 میلیون پوند فروختند به خدمت گرفت، در حالی که در وردربرمن موفقیت های او در نقل و انتقالات شامل کوین دی بروین و سرژ گنابری (روزانه) بود. پست الکترونیکی).

Steidten به درستی در مورد استعدادیابی زیرکانه و مذاکره در مورد فروش بازیکنان، موارد قبلی زیادی دارد، دقیقاً مانند یک مایکل ادواردز خاص زمانی در آنفیلد.

شنیدن این موضوع که این بازیکن 44 ساله می تواند با انتقال به لیورپول وسوسه شود، بسیار دلگرم کننده است، اگر به احتمال زیاد اشمادکه هدایت صندلی داغ را بر عهده بگیرد، و این به نوبه خود باعث ایجاد حس ثبات در مرسی ساید می شود. دوره ای از تحولات قابل توجه در پشت صحنه است.

#قسمت 100 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز🎙️

https://www.empireofthekop.com/2024/02/06/steidten-liverpool-sporting-director-search/ منبع: