اولین مصاحبه سرمربی ایتالیایی پس از حضور در تیم ملی

ایران برای حضور در جام ملت های آسیا و کسب عنوان قهرمانی دیگر چه نیازی دارد؟ مانیکون به این سوال به صورت زیر پاسخ داد: کار تیمی خوب همراه با صبر می تواند کمک زیادی کند. ما معمولا کمتر صحبت می کنیم و سعی می کنیم کارهای زیادی در زمین انجام دهیم



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1945240
Jun 29, 1402 @ 2:49 ب.ظ
9.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مانیکون: ما کمتر صحبت می کنیم و در این زمینه زیاد کار می کنیم.

مانیکون سپس در پاسخ به این سوال که در دو هفته حضورش در ایران چه چیزی در ذهنش نقش بسته است، گفت: ارتباط بازیکنان و کادر فنی خوب است و بسیار مهم است.

از مانیکونه پرسیده شد که آیا قبل از آمدن به ایران فوتبال ایران را می شناخت و آیا بازی های ایران در جام جهانی را دنبال کرده است؟ وی در پاسخ به این سوال چنین گفت: فوتبال ایران را به خاطر حضور مربیان ایتالیایی در فوتبال ایران دنبال کردم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است با وجود اینکه نسل خوبی در تیم ملی وجود دارد، مهم ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.

اولین مصاحبه سرمربی ایتالیایی پس از حضور در تیم ملی

وی پیش از بازی با ازبکستان در پاسخ به این سوال که چرا پس از سال ها کار در تیم ملی سوئیس، ایتالیا و فرانسه تصمیم گرفت در ایران بازی کند؟ فرصت بسیار خوبی فراهم شد تا با یک تیم ملی خوب و بازیکنان خوب به فوتبال ایران خارج از فوتبال اروپا کمک کنیم.

بازیکن سابق اینتر همچنین با سوالی در مورد کیفیت نسل فعلی فوتبالیست های ایران مواجه شد و او اینگونه پاسخ داد: بله، ما بازیکنان بزرگی داریم، اما تیم بودن مهمتر است و در کنار تیم خوب بودن، کارهای بزرگی هم باید انجام شود.

سوال بعدی مانیکونه درباره کادر فنی تیم ملی و امیر قلعه نویی بود که این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال گفت: مربی خوبی است؛ هم از نظر کاری و هم اینکه با کادر بسیار خوبی محاصره می کرد. من می بینم که کارکنان چقدر شایستگی دارند و شرایط چقدر خوب است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدیدترین مربی ای که برای کمک به امیر قلعه نویی به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد، آنتونیو مانیکونه است که سابقه طولانی در فوتبال ایتالیا و همچنین حضور در تیم ملی سوئیس دارد.