اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس مقابل بیرانوند/ از لاگ تلفن نیست; نه با واریز پول!

با این حال پیگیری های ما نشان می دهد که نه تنها پولی به حساب بیرانوند واریز نشده، بلکه تماسی با دروازه بان سرخ ها صورت نگرفته و مهلت 10 روزه بیرانوند به باشگاه پرسپولیس نیز به پایان رسیده است. حالا مشخص نیست برنامه باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با بیرانوند چیست. شاید درویش منتظر بازگشت بیرانوند از اردوی تیم ملی است تا با او دیداری داشته باشد، شاید تصمیم دیگری در سر دارد.

علیرضا بیرانوند در خصوص مطالبات 8 میلیاردی پرسپولیس 10 روز پیش در اطلاعیه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که باید مطالبات خود را پرداخت کند وگرنه به صورت یک طرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ می کند. چند روز بعد از رسیدن اطلاعیه به باشگاه پرسپولیس، دیداری بین رضا درویش و سلیمانی وکیل بیرانوند صورت گرفت که دیدار خوبی نبود و حواشی زیادی به همراه داشت. صحبت هایی که در این دیدار رد و بدل شد باعث گلایه بیرانوند شد و حتی به نقل از او گفته شد که پرسپولیس یا جای درویش است یا بیرانوند.

در هر صورت هواداران پرسپولیس اصرار دارند که بیرون بمانند و به هیچ وجه نمی خواهند ستاره فصل قبل خود را از دست بدهند. به خصوص اینکه پرسپولیس فصل آینده قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و قطعا حضور دروازه بانی شش باری مثل بیرانوند به این تیم کمک خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از علنی شدن این موضوع و فشار هواداران پرسپولیس برای حفظ بیرانوند، انتظار می رفت مسئولان پرسپولیس به خصوص درویش با رسیدگی به این موضوع و تماس با بیرانوند و یا پرداخت مطالبات، موضوع را حل کنند تا کار به دردسر نیفتد و بیرانوند. او نمی تواند قراردادش را با پرسپولیس لغو کند. حتی در فضای مجازی گفته می شد که درویش برای حل این مشکل تلاش می کند و حتی با علیرضا نیز صحبت هایی در این خصوص برای ماندن در پرسپولیس انجام شده است.