ایساک هانسن آرون از اتلتیکو مادرید سود می برد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، ترکیب اصلی قدرتمندی را برای بازی خود در دور سوم جام حذفی مقابل ویگان اتلتیک، تیم لیگ یک، انتخاب کرد تا از شرمساری بیشتر جلوگیری کند.

شیاطین سرخ در نهایت به لطف پیروزی 2-0 با ستاره آکادمی عمری فورسون که اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد، پیشرفت کردند، در حالی که فارغ التحصیلان آکادمی مانند کوبی ماینو، هانیبال مجبری و ویلی کامبولا همگی دقایقی را در اختیار داشتند.

جو هوگیل، مهاجم جوان، روی نیمکت قرار گرفت، اما در حالی که جای تعجب داشت که ببینیم ایساک هانسن-آرون، جواهرات عالی آکادمی، به عنوان بخشی از تیم روز مسابقه نام برده نشده است.

این بازیکن نروژی مدتی است که دروازه تیم اصلی را می زند و بارها از سوی سرمربی هلندی برای تمرین فراخوانده شده و حتی در تور پیش فصل یونایتد در تابستان بازی کرده است.

ناراضی ایساک هانسن-آرون

همیشه به نظر می رسید که زمان آن فرا می رسد که این جوان 19 ساله اولین بازی حرفه ای خود را انجام دهد و دیدن او برای بازی در ورزشگاه DW عجیب بود.

گفته می شود هافبک تهاجمی پس از از دست دادن بازی بسیار ناامید شده است و گفته می شود که اکنون می خواهد ادامه دهد. قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می رسد.

شخص مردم گزارش داد که مربی بدنی او به ستاره آکادمی یونایتد توصیه کرده است که به مراتع جدیدی برود، به باشگاهی که استعدادهای او بیشتر از منچستر مورد توجه قرار گیرد.

گفته می شود یونایتد در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید است، اما با توجه به واکنش های این بازیکن جوان و اردوی او، به نظر نمی رسد که پایان خوبی داشته باشد.

توانایی فنی هانسن آرون به این معنی است که او با فیخاجس که ادعا می کند غول اسپانیایی اتلتیکو مادرید به ناپولی و آژاکس در رقابت برای ستاره نوجوان همه کاره پیوسته اند، خواستگاری ندارد.

دنبال امضا

کمبود فرصت در تیم اصلی شیاطین سرخ ایساک هانسن آرون جوان را به سمت دروازه خروج از اولدترافورد سوق می دهد. با توجه به ناپل و آژاکس، بازیکن نروژی در مدار اتلتیکو مادرید ظاهر می شود.

در ادامه با نروژی، لازم به ذکر است که او آژاکس را در آمستردام و ناپل نیز خوشحال می کند. دو تیمی که از دوراهی خود در درون شیاطین سرخ غافل نمی شوند، یعنی مهره ای مضاعف برای شکستن در آرزوهای اتلتیکو. خواهیم دید که آیا تیم چولو روز هانسن آرون را می برد یا خیر.

بازیکن سابق ترومسو که می تواند در تمام خط هافبک بازی کند اما عمدتاً به عنوان شماره 10 برتری دارد، باید دقایقی را دریافت می کرد اما به نظر می رسد که در یونایتد مانع از تغییر معجزه آسا در موضع ده هاگ نمی شود.

یونایتد قبلاً تعداد زیادی ستاره خوش شانس را در طول تابستان فروخته است که ثابت کرده اند قضاوت باشگاه اشتباه است و این جوان نروژی به زودی می تواند به لیست اضافه شود.

استعدادیابی تن هاگ همیشه درست نبوده است و این ممکن است مورد دیگری از نادیده گرفتن تن هاگ از جوانی به نفع ستاره های آماده باشد. INEOS باید یک نگاه دقیق به این نمونه داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که چنین خطاهایی به حداقل می رسد.

https://thepeoplesperson.com/2024/01/10/isak-hansen-aaroen-earning-interest-from-atletico-madrid-274184/ منبع: