غیر رسمی: خدابندلو گامی برای پرسپولیس شدن است


سرویس خبر شماره: 1993562
21 دسامبر 1402 ساعت 02:00
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اولین خرید در لیست یحیی گل محمدی!

ساعاتی پیش سران پرسپولیس با همتای خود رفسنجانی برای انتقال هافبک این تیم به ارتش سرخ به توافق نسبی دست یافتند.

غیر رسمی: خدابندلو گامی برای پرسپولیس شدن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که بحث انتخاب سرمربی بعدی پرسپولیس داغ است و این تیم به دنبال جایگزینی برای او پس از پایان همکاری یحیی گل محمدی است، مدیران این تیم نیز پیگیر هستند. وضعیت . برای تقویت تیم در نیم فصل دوم.

پس از اعلام یحیی گل محمدی برای ارائه لیست نقل و انتقالات به درویش قبل از آخرین جلسه نیم فصل، آنها وضعیت کادر فنی خود را زیر نظر داشتند که حالا با تغییر شرایط روی نیمکت این تیم، این پیگیری ها ادامه یافت.

وی در آخرین اقدام این باشگاه در روزهای اخیر و پس از جلساتی که با یکی از بازیکنان مدنظرش در ادامه فصل داشت، توافقات قطعی برای انتقال محمد خدابندلو را منعقد کرد. سران دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان ساعاتی پیش در این خصوص جلسه ای برگزار کردند و مذاکرات لازم برای حصول توافق را پیگیری کردند.

به نظر می رسد این انتقال را باید قطعی دانست و طی ساعات آینده پرسپولیس اولین خرید پنجره زمستانی را رسماً رونمایی کرد.

با توجه به اینکه پرسپولیس با جدایی میلاد سرلک به بازیکنی مشروط به خدمت سربازی در خط هافبک خود نیاز داشت، یحیی گل محمدی برای دومین بار نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داد. با این حال مدیران باشگاه روی تقویت تیم تمرکز کردند و با وجود جدایی یحیی مذاکرات با این بازیکن را پیگیری کردند و در نهایت موفق شدند به توافقات لازم دست یابند و باید دید این توافق چه زمانی نهایی می شود و این بازیکن به عنوان خرید جدید قرمزها فاش شد.

خدابندلو اوایل فصل گذشته نیز مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار داشت اما اختلافات باعث شد تا او دست به انتخاب دیگری بزند و پیشنهاد گل گهر سیرجان را بپذیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی