این بارسلونا بود که امباپه را نمی خواست

سر پیچچرا بارسلونا امباپه را به خدمت نگرفت؟

حقیقت این است که روبرت فرناندز، مدیر ورزشی آن زمان بارسلونا، برای جایگزینی نیمار تحت فشار زیادی قرار داشت. او در آن زمان تیم را به یک وینگر متخصص نیاز داشت. بازیکنی پویا که توانایی بازی در دو سمت خط حمله را دارد.

ایجنت سابق جوزپ ماریا مینگلا می گوید که در آن زمان امباپه به بارسلونا پیشنهاد شده بود و حتی پدر امباپه می گوید که او از بازی در کنار لیونل مسی خوشحال خواهد شد.

1901797


سرویس خبر شماره: 1952951
مرداد 03, 1402 در 19:58 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که پاری سن ژرمن در سال 2017 با انتقال بدنام 222 میلیون یورویی نیمار را از بارسلونا جدا کرد، مدیران باشگاه بارسلونا به سرعت دست به کار شدند تا جای خالی بازیکن برزیلی را با پول پرداخت شده توسط پاری سن ژرمن پر کنند. یکی از گزینه های اصلی بارسلونا کیلیان امباپه فرانسوی بود. اما این انتقال هرگز صورت نگرفت.

به همین دلیل او ترجیح داد عثمان دمبله، ستاره جوان وقت دورتموند را به خدمت بگیرد. بازیکنی که به نظر می رسید آینده درخشانی در بارسلونا دارد.

مشکل بارسلونا برای نخریدن امباپه پول نبود زیرا در آن زمان چک 222 میلیون یورویی پاریس را در دست داشت اما در نهایت بارسا تصمیم گرفت روی عثمان دمبله شرط بندی کند. امباپه در آن زمان برای پیوستن به بارسلونا ناامید بود، اما باشگاه هرگز فکر نمی کرد که او بازیکنی باشد که تیمشان به آن نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یک ایجنت سابق مدعی شده است که کیلیان امباپه می توانست در سال 2017 به بارسا بپیوندد اما باشگاه از جذب او خودداری کرد.

این بارسلونا بود که امباپه را نمی خواست

مینگلا در ستون هفتگی خود در موندو دپورتیوو در این باره نوشت: “بارسلونا متوجه شد که موناکو آماده فروش امباپه است. آنها بسیار مشتاق بودند که بازیکنی که پس از خروج نیمار به عنوان جانشین به نیوکمپ بیاید. اما در نهایت راهی را که رائول صانعی، مدیر فوتبال باشگاه در نظر داشت، دنبال کردند. صانعی به من گفت دمبله از امباپه بهتر است.”