بدهی کلان استقلال به بانک سهامدار پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2017017
6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:22 |
2

1نقطه نظر

قرار است این درخواست از سوی دولت پیگیری شود

سید محمدمهدی احمدی از بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک شهر خبر داد.

بدهی کلان استقلال به بانک سهامدار پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین روز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد و اتفاق بزرگی در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس شب گذشته در گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب به بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد، پرداخت.

وی در ابتدا درباره این بدهی گفت: بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود 180 میلیارد تومان و باشگاه استقلال نیز 190 میلیارد تومان بدهی دارد که خارج از تعهد است که من از آن چشم پوشی می کنم و در اینجا رقم تقریبی را بیان می کنم. . هر دو باشگاه 2.5 میلیون یورو برای حل و فصل اختلافات با بازیکنان و کادر قبلی خود بدهکار هستند. از زمان خصوصی سازی به دلیل اینکه سازمان وظیفه داشت با یک بانک همکاری کند، بانک شهر این کار را انجام داده است. بدهی را به سیستم بانکی ارائه کردم.

وی همچنین تاکید کرد: در آن زمان چون می دانستیم باشگاه ها درآمد ارزی ندارند، شخصا با ضمانت این دو وزیر عزیز ورزش و اقتصاد این وام را پرداخت کردیم و این درخواست باید پیگیری شود. دولت است و سال آینده آن را پیگیری خواهیم کرد. به گفته این وزارتخانه، این مصوبه را دنبال خواهیم کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی