امیری: اگر قلعهنویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم


سرویس خبر شماره: 2017018
6 مه 1403 در 1:24 ب.ظ.
24000 |

29نقطه نظر

ما به همه رقبا احترام می گذاریم

وحید امیری از بیان بیانیه های باشگاهی در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر انتقاد کرده است.

امیری: اگر قلعهنویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمانان ایران، پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن را به عنوان بهترین صحنه سال ورزشی کشور انتخاب کرد. صحنه ماندگاری که باعث افتخار بچه ها مقابل ژاپن شد. امیدوارم بچه های تیم ملی بتوانند در آینده این محبت را جبران کنند.

او که به دلیل مصدومیت در دیدار ایران و ژاپن غایب بود، درباره آن دیدار گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالم بود و چیزهای زیادی به دست آوردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل بحث جوانان از دعوت شدنش به تیم ملی ناامید نشد، گفت: اول اینکه امروز به خاطر مسئولیتی که بر دوش من بود آمدم اینجا و من وقت دارم از شما تشکر کنم ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان که آقای قلانوی صلاح بداند و بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا آماده خدمت به آنها هستیم.

1996190

امیری درباره انتقال پرسپولیس و استقلال گفت: باید این اتفاق را که سال ها منتظرش بودیم به هواداران دو تیم به ویژه تبریک بگویم. امیدوارم روزهای خوبی را برای فوتبال در کشورمان شاهد باشیم چرا که خیلی از قدرت فوتبال ایران به این دو باشگاه بستگی دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در خصوص رقابت با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی گفت: با بچه ها صحبت کردیم و به همه تیم ها احترام می گذاریم اما فقط روی کار خودمان تمرکز می کنیم و بازی به بازی جلو می رویم. امیدوارم در نهایت شایسته ترین تیم قهرمان شود.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت نوشتن بیانیه دو تیم در خارج از زمین گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبال در زمین رخ دهد و روح جوانمردی که همیشه در ایران وجود داشته باشد. ورزش در فوتبال نیز رخ خواهد داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی