شوک به رئال: بلینگهام و رودریگو مریض شدند!


سرویس خبر شماره: 2017016
6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:21 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

جود بلینگهام و رودریگو به دلیل بیماری در تمرین امروز رئال مادرید غایب بودند.

شوک به رئال: بلینگهام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید موفق شد با غلبه بر منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و با پیروزی مقابل بارسلونا شانس خود را برای قهرمانی در لالیگا به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

شاگردان کارلو آنچلوتی اکنون به سخت ترین مرحله فصل رسیده اند و این هفته باید در لالیگا به مصاف رئال سوسیداد بروند و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت. ورزشگاه خانگی

آنها برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا به دو برد و یک تساوی نیاز دارند و امیدوارند بتوانند سوسیداد را شکست دهند و با روحیه خوب به بازی مقابل مردان توماس توخل بروند، اما یک روز مانده به پایان یک خبر بد به آنها داده شده است.

2014797

روزنامه اسپانیایی Revolo گزارش داد بلینگهام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرین امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته سایر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که هر دو بازیکن در ترکیب رئال مادرید برای بازی فردا شب چگونه خواهند بود، اما انتظار می رود که آنها برای بازی سخت مقابل بایرن مونیخ که عصر سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، آماده باشند.

مجله اخبار فوتبال خارجی