بوندسلیگا CB مرتبط شده است، قیمت Olise و Van Dijk در Arne Slot – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – لیورپول اف سی

حرکت لیورپول برای آرن اسلات با سرعت بالا ادامه یافت، در حالی که قرمزها با یک مدافع درجه یک بوندسلیگا مرتبط بودند.

لیورپول “علاقه شدید” به پاچو دارد

سنت هلنس، انگلستان - چهارشنبه، 2 اکتبر 2019: مدیر فوتبال لیورپول، مایکل ادواردز، در جریان مسابقه گروه E لیگ جوانان یوفا بین تیم های زیر 19 ساله های لیورپول اف سی و زیر 19 سال اف سی سالزبورگ در پارک لانگتری.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با توجه به اینکه ویرجیل فن دایک در ماه جولای 33 ساله می شود، ابراهیما کوناته مستعد مصدومیت و انتظار می رود ماتیپ جدا شوند، تابستان امسال به یک مدافع میانی جدید در لیورپول نیاز خواهد بود.

به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار، قرمزها علاقه شدیدی به جذب ویلیان پاچو، مدافع میانی آینتراخت فرانکفورت در پایان فصل دارند.

این بازیکن 22 ساله قبلاً با انتقال به لیورپول در این ماه مرتبط بوده است و به نظر می رسد که او گزینه پیشرو برای ورود به این تیم است.

پاچو یک مدافع میانی سمت چپ است که نه تنها به تعادل دفاعی می‌افزاید، بلکه به این معناست که او می‌تواند به عنوان وارث بلندمدت فن دایک در نظر گرفته شود.

4 چیز امروز: اسلات به سرعت در حال حرکت و دود Van Djk

آرن اسلات، فاینورد (گتی ایماژ، از طریق دفترچه یوفا)

  • اسلات آرن طبق یک گزارش، این هفته می تواند به عنوان سرمربی بعدی لیورپول معرفی شود – این داستان به سرعت باورنکردنی پیش رفته است!
  • “شما نمی توانید این را بپذیرید” – فن دایک مدعی است که لیورپول لیاقت قهرمانی در این فصل لیگ را ندارد. او بعد از آن خرابکاری در چهارشنبه شب اشتباه نمی کند!
  • کاپیتان قرمزها همچنین درباره اسلات مثبت صحبت کرده و گفته است که او “می تواند مربی لیورپول باشد”. آیا قرمزها مرد خود را پیدا کرده اند؟
  • زمان فروش صلاح است؟ طرفداران لیورپول نظر خود را در مورد این موضوع بیان کرده اند – چه کاری انجام می دهید؟

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

منچستر، انگلیس - شنبه، 16 دسامبر 2023: مایکل اولیس بازیکن کریستال پالاس پس از به ثمر رساندن گل دوم جشن می گیرد تا در زمان مصدومیت در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و کریستال پالاس در شهر سیتی، نتیجه را 2-2 به تساوی بکشاند. استادیوم منچستر  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • اگر لیورپول قصد ارائه پیشنهاد برای هر دو را دارد، کریستال پالاس تابستان امسال 60 میلیون پوند برای ابرچی ازه و مایکل اولیس می خواهد. آیا اولیس می تواند جایگزینی ایده آل برای صلاح باشد؟ (بی بی سی اسپورت)
  • رقبای سری آ، رم و لاتزیو، قرار است پس از پایان قرارداد ماتیپ، برای به خدمت گرفتن ماتیپ مبارزه کنند – به نظر می رسد که آنها برای مدافع لیورپول مناسب هستند.فوتبال ایتالیا)

از جای دیگر چت کنید

منچستر، انگلیس - شنبه، 26 آگوست 2023: مارکوس راشفورد از منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستریونایتد اف سی و ناتینگهام فارست در اولدترافورد.  منچستریونایتد 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد از فروش مارکوس رشفورد در تابستان و پس از یک فصل ضعیف خوشحال است. او از صخره سقوط کرده است! (آینه)
  • نیوکاسل با مدافع اسپورتینگ و هدف لیورپول عثمان دیوماند برای یک انتقال پول کلان تماس گرفته است – آیا قرمزها می توانند به جای آن به پاچو نگاه کنند؟ (یک بولا)

ویدیوی روز و مسابقه شب

به نظر می رسد آرن اسلات محبوبیت بسیار قوی برای سرمربیگری بعدی لیورپول باشد و او اعتراف کرده است که “تحسین کننده بزرگ” سرمربی من سیتی، پپ گواردیولا است.

مسابقه شب است برایتون مقابل من سیتی (8 شب به وقت محلی)، اما واقعاً اکنون چقدر روی لیورپول تأثیر می گذارد؟

حداقل آفتاب برای آنهایی که در مرسی ساید هستند می درخشد، حتی اگر بعد از دربی سرمان را پایین نگه داریم!

https://www.thisisanfield.com/2024/04/bundesliga-cb-linked-olise-price-van-dijk-on-arne-slot-latest-liverpool-fc-news/ منبع: