تایید داور بازی لیورپول و برنلی – اولین بازی قرمزها در لیگ برتر – لیورپول اف سی

یافتن داوری با سابقه کمی در لیورپول کار سختی است، اما نباید قبل از بازی بحث و جدلی برای بحث با مقامات منتخب در مقابل برنلی وجود داشته باشد.

قرمزها به احتمال زیاد باید روز شنبه جایگاه اول خود را از منچسترسیتی کسب کنند، در حالی که تیم پپ گواردیولا در شروع ناهار قبل از شروع لیورپول در ساعت 3 بعد از ظهر به مصاف اورتون خواهد رفت.

در حال حاضر دو امتیاز تیم‌ها را از هم جدا می‌کند و سیتی یک بازی در پیش دارد و ما را مستقیماً به عذاب تماشا کردن و منتظر ماندن برای اینکه ببینیم تیم گواردیولا امتیازات را از دست می‌دهد یا نه، برمی‌گرداند.

با این وجود، آنها تا دیدار آنفیلد در ماه مارس در کانون توجه نیستند و تیم کلوپ تنها روز شنبه برنلی را در ذهن خود خواهد داشت.

لیگ برتر اکنون انتصابات گروه داوری خود را تایید کرده است تیم رابینسون مسئولیت بازی را بر عهده خواهد داشت، اولین سرپرستی او بر قرمزها در لیگ برتر.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: داور تیم رابینسون در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

رابینسون پیش از این هدایت لیورپول را بر عهده داشته است. او در دو بازی از جام اتحادیه، اول مقابل لستر که با برتری 3-1 به پایان رسید و وستهم (5-1) قضاوت کرد.

ادی اسمارت و نیک گرین هاگ دستیاران او در خط مسابقه هستند در حالی که تام برامال داور چهارم است و اپراتور اصلی VAR استوارت اتول است که توسط مارک پری پشتیبانی می شود.

رابینسون یکی از دو مقامی بود که در تابستان از لیگ فوتبال صعود کرد و تاکنون پنج پنالتی در این فصل و میانگین 4 کارت زرد در هر بازی دریافت کرده است.

برای پنجمین بار در این فصل، لیورپول به دلیل اخراج ابراهیما کوناته مقابل آرسنال، یک بازیکن کارت قرمز دریافت کرد – او برای بازی برنلی محروم شد و انتظار می‌رود جارل کوانسا جای او را بگیرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/referee-confirmed-for-liverpool-vs-burnley-first-reds-game-in-premier-league/ منبع: