خبر بد برای رونالدو: نصر از نقل و انتقالات محروم شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم النصر عربستان در هفته دوازدهم لیگ عربستان میزبان آلتای خواهد بود. ساعاتی پیش خبر تعلیق دو جلسه کریستیانو رونالدو منتشر شد تا مشخص شود در صورت عدم بخشودگی این تحریم، این بازیکن نمی تواند مقابل زردپوشان عربستانی به میدان برود و دو بازی بعدی مقابل آلتای را همراهی می کند و الاهلی.


سرویس خبر شماره: 1862936
15 ژانویه 1401 ساعت 00:00
55.8K |

20نقطه نظر

تایید فیفا باید به عربستان برسد

از این رو النصر تا زمانی که تاییدیه پرداخت دستمزد بازیکن سابق فیفا را دریافت نکند، نمی تواند قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند و نمی تواند از کریستیانو رونالدو در ترکیب خود استفاده کند.

اما این تنها مانع نصر برای استفاده از رونالدو نیست و این باشگاه پس از پرداخت حق الزحمه جولیانو دی پائولا بازیکن سابق برزیل و روی ویتوریا سرمربی سابق پرتغالی خود و همچنین پرداخت دستمزد بازیکنان و عوامل باشگاه، شرایط لازم برای دریافت گواهی صلاحیت مالی را از بازیکن برای ثبت قرارداد دریافت خواهد کرد.

باشگاه همچنین باید یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست حذف کند تا بتواند نام رونالدو را به ترکیب خود اضافه کند. به نظر می رسد جلال الدین مشاریپوف از ازبکستان نزدیک ترین فرد به جدایی از نصر باشد.

هواداران نصر پس از مراسم معارفه رونالدو که شب گذشته در ورزشگاه مرسل پارک برگزار شد، منتظر اولین حضور ستاره پرتغالی در ترکیب محبوب خود هستند.

خبر بد برای رونالدو: نصر از نقل و انتقالات محروم شد!

با این شرایط به نظر می رسد رودی گارسیا کریستیانو رونالدو را برای بازی فردا مقابل آلتای در اختیار ندارد و در صورت بخشیده نشدن پنالتی و طولانی شدن روند حل مشکلات باشگاه النصر، این بازیکن با حضور در لیست جدید این تیم قرار خواهد گرفت. توافق.



مجله اخبار فوتبال خارجی