خوشحالی گاسپرینی از شکست دادن تیم قدرتمند مورینیو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آتالانتا در هفته سی و یکم سری آ با نتیجه 3 بر 1 مقابل رم به برتری رسید که با این سه امتیاز تیم با هدایت جان پیرو گاسپرینی به رده هفتم صعود کرد و فاصله چندانی با اروپا ندارد. لیگ قهرمانان.

آتالانتا باشگاهی است که دائما در حال تکامل است و ما در سال های اول یک انقلاب کامل داشتیم. من یک محیط ایده آل برای کار پیدا کردم، احترام متقابل زیادی از سوی باشگاه وجود دارد و این به ما کمک می کند تا با هم کار کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1923202
05 مه 1402 در 01:58
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این مربی اکنون هفت سال است که در کنار پسران برگامو بوده است، چیزی که در فوتبال ایتالیا سابقه نداشته است: “پرسینگ بالا یکی از ویژگی های بازی ما است و خوشبختانه بسیاری از بازیکنان سال ها اینجا هستند، بنابراین ما زمان مناسب و حرکات مناسب را می دانیم. امروز. ما همچنین با تعداد زیادی هافبک هم در حمله و هم در دفاع خیلی خوب بودیم، به عنوان مثال ماریو پاسالیچ و تئون کوپمینرز گل ها را به ثمر رساندند. درسته که خیلی وقته. امشب داشتم با کریستین، اسپینازولا، مانچینی صحبت می کردم و بازی ایبانز برای رم را تماشا می کردم، آنها چند سال پیش اینجا با ما بودند.

گاسپرینی به DAZN گفت: “بدون شک، ما مقابل یک تیم محکم بودیم، بنابراین برای شکست دادن آنها نیاز به تمرکز، دقت و کارایی عالی در حمله داشتیم. عملکرد فوق العاده ای بود. دووان زاپاتا روزهای سختی را سپری کرد، من همیشه معتقد بودم که با دوانه. ما شانس بیشتری برای برنده شدن خواهیم داشت راسموس هویلوند و آدمولا لوکمن نقش خود را ایفا کردند، اما بازیکنانی مانند دوان و لوئیس موریل هنوز هم می توانند به ما کمک کنند ما همیشه برای رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم.

1856856

جان پیرو گاسپرینی پس از پیروزی مقابل رم به دنبال صعود به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته است.

خوشحالی گاسپرینی از شکست دادن تیم قدرتمند مورینیو