دعواهای چشمی در تیم ملی ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 1896874
آوریل 01, 1402 در 01:57 ب.ظ
13.7 هزار |

7نقطه نظر

ریکاردو ساپینتو او را به عنوان تنها هافبک تیمش به زمین می فرستد، با توجه به ویژگی هایی که هر روز دیده است. این در حالی است که امروزه اکثر تیم های لیگ برتری با دو هافبک دفاعی بازی می کنند. فقط روزبه چشمی این نقش را به خوبی ایفا می کند که این مرهون تلاش بی وقفه این بازیکن در مقابل خط دفاع است. او لحظه ای دست از تلاش برنمی دارد و بازیکنی را که جلوی خط دفاعی توپ را در اختیار دارد رها نمی کند. قطع های خوب او و نجات دروازه استقلال را حتما در بازی های مختلف استقلال دیده اید. جدای از همه اینها، روزبه چشمی با پاس های ساده ای که می دهد سعی می کند به شکل گیری حملات استقلال کمک کند. به نظر می رسد روزبه با آن جدیت و تلاش یکی از مهره های کلیدی در ساخت تیم امیر قلعه نویی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزبه چشمی یکی از خوبی های استقلال در این فصل بوده و نشان او را می توان در امتیازات مهم استقلال دید.

دعواهای چشمی در تیم ملی ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی در آخرین بازی سال گذشته استقلال در لیگ برتر مقابل فولاد سایه زیر سایه اشکان دژاگه قرار گرفت و اجازه نداد این بازیکن خلاق موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کند. او در یک صحنه مانع از رسیدن بازیکن فولاد به دروازه استقلال شد. در صحنه ای که فولادی ها تصور کردند توپ با دست روزبه لمس شد و داور باید یک پنالتی را به نفع آنها اعلام می کرد اما در فیلم اسلوموشن مشخص بود که توپ روزبه تماس نداشت.دست روزبه.

روزبه چشمی با این ویژگی به تمرین تیم ملی رفت. حتی در تمرینات تیم ملی و در مسابقات 5 بر 2 تمام تلاش خود را می کند تا صاحب توپ شود. به این ترتیب می توان گفت درگیری های روزانه درون تیم ملی ادامه دارد.

1834363