ستاره پرسپولیس بازیکن دقایق حساس تیم ملی


سرویس خبر شماره: 2000353
18 فوریه 1402 در 05:41 |
1.4K |

1نقطه نظر

امیر قلعه نویی روی آمادگی روحی و روانی مهدی ترابی حساب ویژه ای باز کرد.

ستاره پرسپولیس بازیکن دقایق حساس تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی دقایق زیادی از مهدی ترابی استفاده نکرد اما حضور کوتاه او در این مسابقات موثر بود و در دقایق کلیدی به میدان رفت.

مهدی ترابی بازی های مرحله گروهی را از دست داده بود و به لطف نبوغ مهدی قیدی و محمد محبی فرصت چندانی برای حضور نداشت اما در دیدار مقابل سوریه در آخرین ثانیه ها وارد زمین شد و یکی از بازیکنان ایرانی را به گل تبدیل کرد. بازیکنان ضربات پنالتی در یک گل برای ایفای نقش خود در صعود ایران به یک چهارم نهایی، آمادگی ذهنی این بازیکن برای زدن یک پنالتی حساس نقطه قابل اعتمادی است که امیر قلعه نویی به خوبی تشخیص داد و به این بازیکن تکیه می کند.

او در دیدار مقابل ژاپن نیز شرایط مشابهی داشت و شانس زیادی برای حضور در زمین نداشت و پس از گل پیروزی ایران بلافاصله از روی نیمکت بلند شد و به لطف سرعت عالی او و توانایی کنترل توپ خوب، که برای پرس کردن هافبک ژاپنی به زمین آمد و ما نگاهی اجمالی به سرعت و تکنیک او برای ایجاد یک ضدحمله داشتیم.

1987917

ترابی فرصت زیادی برای حضور در این دیدارها نداشت، اما امیرقلانویی روی آمادگی روحی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرد و در دقایق کلیدی او را به زمین فرستاد تا تمرکز بالا نظم بیشتری به تیم بدهد و این اتفاق به وجود بیاید. این امکان وجود دارد که در بازی نیمه نهایی و احتمالاً فینال، دقایق بیشتری بازی کنید و شانس حضور در زمین را داشته باشید.

ایران با حضور جهانبخش، قلی زاده، قیدی، محبی و ترابی بازیکنان خوبی در کنار زمین دارد که می توانند با توجه به شرایط مسابقه حتی برای دقایقی از حضورشان استفاده کنند و تنوع تاکتیکی بیشتری به تیم بدهند. توانایی های فردی

در بازی امشب شروع ترابی بعید به نظر می رسد اما احتمال حضور او در جریان بازی وجود دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی