نه پاریس و تاتنهام، ستاره از مون پلیه آمد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2000364
18 فوریه 1402 در 05:52
481 امتیاز خبر

1نقطه نظر

موسی التمری ستاره تیم ملی اردن نقش ویژه ای در ارتقای این تیم داشت.

نه پاریس و تاتنهام، ستاره از مون پلیه آمد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موسی التماری ستاره تیم ملی اردن بهترین بازیکن اردن مقابل کره جنوبی بود و با تکنیک ناب و سرعت بالای خود خط دفاع و تیم ملی کره را به هم ریخت و شرایط را به نفع خود تغییر داد. تیم ملی کشور

در دیداری که قرار بود سون ستاره تاتنهام یا لی کانگ ستاره پاری سن ژرمن، بازیکن اصلی این دیدار باشد، موسی التماری بازیکن مون پلیه فرانسه بهترین بازیکن این دیدار بود و کره ای ها را شکست داد. تکنیک او هر بار که توپ را در اختیار داشت و به سمت دروازه کره حمله می کرد، بازیکنان کره جنوبی نتوانستند جلوی او را بگیرند و او هر کاری از دستش بر می آمد با دفاع و هافبک این تیم انجام می داد!

1987936

موسی التمری در این دیدار با امتیاز 8.7 از 10 بهترین بازیکن زمین شد و بدون شک نقش ویژه ای در صعود تیم ملی به فینال مسابقات داشت و با توجه به کیفیتی که به نمایش گذاشت، او می تواند به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شود حتی اگر قهرمانی را کسب نکند.

این بازیکن تکنیکی قبل از جام ملت های آسیا عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی فرانسه داشت، اما به دلیل حضور بازیکنان کره ای و ژاپنی در باشگاه های معتبرتر، نامش کمتر شنیده شد و عملکردی که ارائه کرد بسیار بهتر از بازیکنان بود. ستاره های معروف این دو کشور و تا اینجای کار بهترین لژیونر فوتبال آسیا بوده است!

مجله اخبار فوتبال خارجی