سفارت تایید کرد؛ شرکت بحرینی مالک میلان شد

Investcorp همچنین جزئیات فعالیت‌ها و تاریخچه این شرکت را برای هواداران روسونری توییت کرد و آن‌ها را در اختیار مالکان جدید و بالقوه باشگاه قرار داد. این شرکت که در سال 1982 تأسیس شد، به دلیل عملکرد استثنایی و تخصص اثبات شده خود در انواع پلتفرم ها شناخته شده است. ارزش دارایی های ما از 10 میلیارد دلار به بیش از 40 میلیارد دلار در شش سال گذشته افزایش یافته است. بیشتر در مورد ما.”


سرویس خبر شماره: 1820302 |
29 تیر 1401 18:32 |
2,771 |

0نظرات

پایان دوران الیوت؛

بنابراین، به نظر می رسد دوره چهار ساله الیوت به عنوان رئیس میلان در حال پایان است و دوران مالکان جدید بحرینی به زودی آغاز خواهد شد. بنابراین احتمالا به زودی اخبار زیادی از انتقال ستاره های بزرگ به این باشگاه پرطرفدار منتشر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در 24 ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر مالک و سرمایه گذاری یک شرکت بحرینی در میلان به گوش می رسد که به نظر صحت دارد. صندوق سرمایه گذاری بحرین می خواهد آث میلان را بخرد و به پتانسیل این باشگاه برای آینده اعتقاد دارد. آنها خواهان سرمایه گذاری بزرگ در بازار نقل و انتقالات هستند و برای یک پروژه میان مدت و بلند مدت آماده هستند. سفارت بحرین در انگلیس اکنون تأیید کرده است که گروه Investcorp در حال حاضر در حال مذاکره با مالکان فعلی باشگاه بر سر قرارداد 1.1 میلیارد دلاری از میلان است.

سفارت بحرین در انگلیس شایعات مبنی بر سرمایه گذاری گروه بحرینی در میلان را تایید کرد.