لیورپول 2-1 فولام: رتبه بندی بازیکنان – لیورپول اف سی

فولام دوباره باعث شد لیورپول از عقب به آنفیلد برسد، اما پیروزی در بازی رفت نیمه نهایی در کیف است – اگرچه هنوز کار برای رسیدن به فینال جام اتحادیه در پیش است.

لیورپول 2-1 فولام

بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه؛ آنفیلد
10 ژانویه 2024

اهداف: جونز 67، گاکپو 70 دقیقه; ویلیان 20′


Caoimhin Kelleher – 7 (از 10)

در تیرک نزدیک دروازه‌بان شکست خورد، اما ضربه شدیدی از فاصله نزدیک و از میان پاهای فان دایک زده شد – این بار بیش از اینکه دروازه‌بان در مورد ناتوانی دفاعی بود، گل را به تصویر کشید.

از بیرون آمدن برای تعطیلی و ادعاهای هوایی شایسته بود، در حالی که حرکات پاهای او در تمام طول کار خوب بود. سیو مناسب در سمت راست او از De Cordova-Reid.

کانر بردلی – 9

پای خود را در مسیر پیشروی دروازه از دست داد و چند بار توسط آنتونی رابینسون، مدافع چپ، که سرعتی برق آسا دارد، پوست او را از دست داد، اما به طور کلی با ویلیان در بازی های تک به تک به خوبی برخورد کرد و بدون ترس به جلو رفت که برای ما مهم بود. به دنبال راهی برای بازگشت به بازی بود.

هرگز از زدن بازیکن خود ترسی نداشت و چند ضربه ایستگاهی خطرناک را برد. اما این سرسختی دفاعی او بود که ما امشب به آن نیاز داشتیم و او در تمام طول این مدت آن را حفظ کرد، به ویژه در 15 دقیقه پایانی، چهار یا پنج بار در یک حمله فولام به سمت کناره خود تکل زد.

برای اجرای این دوره عالی است، با کلوپ و کارکنانش مرتباً بررسی می کنند که آیا او برای ادامه دادن خوب است یا خیر.

ابراهیما کوناته – 9

در رگه ای غنی از فرم همین حالا، فرانسوی. سرعت ریکاوری و قدرت او چندین بار، هم در کانال به عنوان مرد پوشش دهنده و هم در مرکز در برابر پاس های مستقیم مورد استفاده قرار گرفت.

خوب در هوا، به خوبی از خود گذشت، آن را به نیمه فولام رساند تا قرمزها را به پیش ببرد.

ویرجیل ون دایک – 6

شاید اثرات طولانی مدت بیماری؟ تنبل و فاقد خود قاطع معمولی بود که به طرز وحشتناکی در گل نیمه اول نشان داده شد.

ون دایک به جای دفع ضربه سر، ضربه سر را دفع کرد، سپس نتوانست تکل بزند و در نهایت ضربه حاصل را مهار نکرد – و اینها تنها نقص او قبل از این فاصله بود.

مطمئناً آنطور که ما انتظار داریم تأثیرگذار نیست. این استراحت 10 روزه برای او مفید خواهد بود.

جو گومز – 7

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: جو گومز از لیورپول در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال لیگ برتر بین باشگاه های لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در هر دو نیمه زمین بازی را به خوبی انجام داد و در مقابل ضد حریف ها هوشیار بود.

احتمالاً فکر می کرد که او حدود هشت سال پیش روزهای چپ چپ خود را پشت سر خود قرار داده است ، اما در اینجا او در حال پیشرفت است و سعی می کند 30 حیاط نیمه حیاط و از خارج از کشور عبور کند.

همه آنها از بین نمی روند اما او هیچ کس را ناامید نمی کند.

الکسیس مک آلیستر – 7

با غایب سوبوسلای، صلاح و الکساندر آرنولد، آرژانتینی باید یک جرقه خلاقانه برای لیورپول باشد و در نیمه اول منصفانه رفتار کند.

برخی از پاس‌های دقیق و تمایل به پیشرفت سریع، اما شاید به طور طبیعی پس از مصدومیت، او نسبتاً سریع خسته می‌شد و زمین زیادی برای پوشش در برابر ضد حملات از عمق بسیار زیاد داشت، که باعث تخلیه می‌شود.

از نظر دفاعی، اغلب تا زمانی که به هافبک دو نفره تغییر می کرد، پاس می داد

رایان گراونبرچ – 6

بیشتر از همین، متاسفانه.

چند بار نوید و لحظاتی که ممکن است عالی باشند – نمونه ای از ضربه های نیمه دوم و کشیده شدن ضربه های گسترده – اما اغلب اوقات او دور می زند، خیلی راحت در چالش شکست می خورد.

جای تعجب نیست وقتی او در بستر خاموش بود.

کرتیس جونز – 8

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: کرتیس جونز (L) لیورپول با هم تیمی خود الکسیس مک آلیستر (R) پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام، جشن می گیرد. اف سی در آنفیلد  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

صنعت فراوان و کمبود الهام، یکی از بازیکنانی بود که سعی کرد بازی را به Cottagers ببرد و هر زمان که ممکن بود سرعت را بالا ببرد.

مشکلات زمانی به وجود آمد که او چرخش ها و دریبل های زیادی را در یک سوم دفاعی خود انجام داد، بیش از یک بار مالکیت توپ را در مناطق خطرناک از دست داد و نتوانست پرس آنها را شکست دهد.

اما چه کسی اهمیتی می دهد: او موفقیت را پیدا کرد، یک ضربه شدید با پای چپ که یک مدافع را تکان داد و پرواز کرد. این چیزی بود که لازم بود، او آن را پیدا کرد.

هاروی الیوت – 7

به نظر ناامید به نظر می رسید که در حدود یک ساعت از بازی خارج شود، اما در حقیقت داخل و خارج از بازی بود، گاهی اوقات با یافتن فضاها و تبادل پاس ها عالی بود، اما اغلب نمی توانست روی بازی در جایی که واقعاً مهم بود تأثیر بگذارد و تأثیر بگذارد.

از ابتدا نتوانسته است مانند برخی اوقات روی نیمکت تاثیر بگذارد، اما همچنان نقش مهمی ایفا می کند و چیزهای بیشتری در راه است.

واقعا مطمئن نیستم که او یک وینگر است!

دیوگو جوتا – 9 – بازیکن برتر مسابقه

وسوسه انگیز برای دادن ده به او صرفاً بر اساس مبارزه و استقامتی که نشان داد تا تساوی را از دست بدهد. توپ را به دست آورد، به فضا برگشت، یک تکل دیگر برد تا آن را به یک هم تیمی برساند و چند ثانیه بعد توپ را وارد کرد.

باید حداقل دو بار پس از ایجاد بازهای از طریق آدمک‌ها، شوت‌های ظاهری و کلاهبرداری کلی به خودش گل می‌زد، اما این بار نبود گل از عملکرد او کم نمی‌کند.

این جوتای است که دو سال است ندیده‌ایم، واقعاً نافذ و خطرناک، سریع در مسافت‌های کوتاه و مانند میخ‌های سخت.

لوئیس دیاز – 7

درخشان و وحشی، سریع و مصمم.

اما در حقیقت خیلی با آن کار نکردم. بسیار سخت‌کوش بود و بخش عمده‌ای از بازی‌های آماده‌سازی بود، اما فرصت کمی برای پایان دادن به موقعیت‌ها یا دراز کشیدن روی موقعیت‌ها و بزرگترین تاثیر او شاید آخرین دفع توپ در پست دور با فولام بود که یک ثانیه را تهدید کرد.

جایگزین ها

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: کودی گاکپو (R) از لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی اول نیمه نهایی جام حذفی فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی با هم تیمی خود داروین نونیز (L) جشن می گیرد. آنفیلد  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

داروین نونز (برای الیوت، دقیقه 58) – 9 – پاس به جونز برای کمک به اولین، یک دویدن خوب و کات بک برای کمک بیشتر به دومی ما. تقریباً در یک تلاش بزرگ به سمت جلو حرکت کرد و سپس نزدیک بود دست لنو را با یک توپ روی زاویه شکست. و البته از پنج یارد مستقیم به دروازه بان شلیک کرد.

کودی گاکپو (برای گریونبرچ، دقیقه 58) – 8 – شاید بهترین پایان او تا کنون – یک پایان چرخشی برای اولین بار از خارج از پست. ارسال خوب و توپ خوب برای دو ضربه داروین.

زیرمجموعه های استفاده نشده: آلیسون، کوانسا، بک، مک کانل، نایونی، کلارک، گوردون

یورگن کلوپ – 9

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال لیگ فوتبال، بازی اول بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شاید در مورد یک یا دو نفر از شروع کنندگان او سؤال کند، اگرچه طبق معمول به راحتی می توان گفت که بعد از رویداد و دلیلی وجود دارد که با هر یک از آنها روی دیگری پیش برویم.

مهم‌تر اینکه، کلوپ دوباره در زمان مناسب جانشین‌های مناسب را انجام داد و از آن‌ها لذت برد – یک بازیکن دوتایی در واقع دو پاس گل و یک گل بین آنها ایجاد کرد.

با این حال، تغییر به ساختار 4231 حیاتی تر بود.

با توجه به اینکه بخش زیادی از 45 دقیقه اول او صرف سرزنش هر مقامی شد که می توانست به او نگاه کند – و با دلیل موجه، اغلب به اندازه کافی – خوب بود که می دیدیم هنوز ذهن خود را در رختکن حضور داشتیم تا اوضاع را در وقت استراحت آرام کنیم. با یک برنامه واضح تر، تیم را به موقعیت هجومی برگردانید.

کلوپ بیشتر از هر کسی می‌داند که این فقط نیمی از کار است و آنقدر دیده است که در بازی برگشت بسیار محتاط باشد.

https://www.thisisanfield.com/2024/01/liverpool-2-1-fulham-player-ratings/ منبع: