فتح الله زاده در میکسزون آزادی اخراج شد!/ ترکیب کامل مقابل مدیریت استقلال

به عنوان مثال روزبه چشمی ستاره ملی پوش استقلال و کاپیتان دوم این تیم با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: نه مسئولان بالادستی کار را دنبال می کنند و نه تیم مدیریت جدید تلاش می کند. آنها به دنبال مقصر در تیم ما هستند، این بازیکنان نه تنها گناهی ندارند بلکه باید از آنها تشکر کنیم.

ارسلان مطهری، مهاجم آبی ها در پاسخ به این سوال که آیا تلاشی برای رفع مشکلات مدیریت باشگاه می بینید، قاطعانه پاسخ داد: به هیچ وجه!

عارف غلامی ستاره خط دفاعی آبی ها که از محبوبیت بالایی در بین بازیکنان برخوردار است و چندی پیش جریمه او توسط باشگاه با انتقاد شدید هواداران و حمایت هم تیمی هایش همراه شد، گفت: باید به تعهد خود نسبت به هواداران و تیم یک شبه و پس از قهرمانی در سوپرجام، مدیرعامل ما تغییر کرد. اصلاً در حوزه ما نبود و در مورد آن صحبتی نکردیم. اما آیا قدمی به جلو برداشته ایم؟ آیا این سوالات را از خود می پرسید؟ شما تمام زحمات یک تیم پر زحمت را نابود کردید، تیمی که قهرمان شد، یک شبه جام طلا را برد.

آرش رضاوند هافبک استقلال خطاب به وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی با انتقاد از مدیریت این باشگاه گفت: خودتان مدیر نیاوردید و در استقلال رفتید؟ کاری ندارم این مدیر را خودت آوردی.

اتفاقی که در منطقه مختلط ورزشگاه آزادی رخ داد نیز بسیار مشهود بود و بازیکنان استقلال یکی پس از دیگری به شدت از عملکرد مدیران باشگاه خود انتقاد کردند و آنها را به دلیل عملکرد ضعیفشان مقصر دانستند.

منتقدانی که به نظر می رسد گشایش و تیغ تیزشان کار را برای فتح الله زاده، مدیرعامل فعلی باشگاه سخت کرده و با توجه به دوری استقلال از آسیا، به زودی شاهد جدایی او از این باشگاه خواهیم بود.

بازیکنان استقلال با اشاره به درآمد پایین خود گفتند که حتی به دریافت حقوق خود اهمیتی نمی دهند و تنها امیدوارند بدهی های باشگاه پرداخت شود تا بتوانند در آسیا به رقابت بپردازند.

در شبی که استقلال با ارائه بازی برتر و نمایشی دلنشین برای هوادارانش سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد و بار دیگر با تفاضل گل حریف خود را شکست داد، شیرینی پیروزی برای کاخ تلخ شد. تیمی از آسیا

سید حسین حسینی مدافع پیشکسوت استقلال نیز گفت: هیچکس در این باشگاه کار خود را به درستی انجام نمی دهد. ما خودمان هستیم و سرمربی مان. باز هم می گویم به این بچه ها افتخار می کنم که تلاش کردند و تمرین کردند و امروز آمدیم بازی کنیم و به لطف هواداران پیروز شویم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال