قول لاپورتا به هواداران پس از ماندن ژاوی


سرویس خبر شماره: 2017042
6 مه 1403 در 4:16 ب.ظ.
3.9 هزار |

4نقطه نظر

به خوبی تیم را تقویت می کنیم

خوان لاپورتا معتقد است آنها توانایی این را دارند که یک تیم خوب برای فصل آینده تشکیل دهند و ژاوی را راضی کنند.

قول لاپورتا به هواداران پس از ماندن ژاوی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی که اعلام کرده بود در پایان فصل بارسا را ​​ترک خواهد کرد، سرانجام نظر خود را تغییر داد و پس از دیدار شب گذشته با خوان لاپورتا اعلام کرد که تا پایان قراردادش (2025) می ماند. . .

بارسا والی همچنان مشکلات مالی دارد و نمی تواند خریدهای بزرگ انجام دهد، اما او گفت که این مشکل را حل خواهد کرد. بارسا با توجه به تراز مالی خود در حال حاضر برای خرید یکی باید 4 بازیکن را بفروشد.

2014832

خوان لاپورتا در کنفرانس خبری امروز خود ابراز خوش بینی کرد و قول داد که این تیم را در تابستان امسال تقویت کند: ما سعی می کنیم به فرمول یک به یک (یک خرید برای یک فروش) دست یابیم. لالیگا ما را به خاطر تلاش هایمان برای کاهش صورتحساب دستمزد ستایش کرد. در پایان فصل سعی می کنیم برخی از پروژه های اقتصادی که به خوبی پیش می رود را نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی بهترین تصمیمات را برای تابستان می گیریم و به ژاوی تیم خوبی پیشنهاد می کنیم.

وقتی لاپورتا رئیس بارسا شد گفت فصل بدون جام عواقبی برای کادر فنی خواهد داشت اما حالا به ژاوی اعتماد دارد. وی در این باره گفت: “ما معتقدیم که در این فصل با وجود کمبود گل، چیزهای مثبتی در تیم رخ داده است. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد حضور جوانان در تیم اصلی هستیم. من می بینم که شور و شوق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.” “

تغییر اسپانسر از نایک به پوما: من وارد جزئیات نمی شوم زیرا در حال مذاکره مجدد برای قرارداد جدید هستیم. این قرارداد تمام نشده است و نمی توانم بیشتر بگویم. ما بهترین قرارداد را در بازار خواهیم داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی